logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۸۶۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نائب رئیس هیأت آمادگی جسمانی استان زنجان:

اولین دوره مسابقات TRX برگزار شد

اولین-دوره-مسابقات-TRX-برگزار-شد
نائب رئیس هیأت آمادگی جسمانی استان زنجان با بیان اینکه اولین دوره از مسابقات تی آر ایکس به میزبانی استان قزوین برگزار شد، گفت: در این مسابقات ۲۲ تیم حضور داشتند که شهر زنجان نیز موفق به کسب مقام شد.

معصومه محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه اولین دوره مسابقات قهرمان کشوری تمرینات معلق (TRX) بانوان در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد، گفت: توسط فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی ایران از ۲۲ استان؛ ۱۲۰ شرکت‌کننده حضور داشتند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با تلاش فراوان تیم کمیته تمرینات معلق استان زنجان، به سرپرستی فاطمه رحیمی‌زاده رئیس کمیته تمرینات معلق استان و همراهی ورزشکاران خدیجه اسمعیلی و نگین نجفی موفق به کسب رتبه سوم کشوری در بخش اول مسابقات تیمی، رتبه سوم کشوری در مسابقات انفرادی شدند.

نائب رئیس هیأت آمادگی جسمانی استان زنجان با اشاره به اینکه بانوان زنجانی شبانه‌روزی و مستمر در حال تلاش بودند، تصریح کرد: خدیجه اسمعیلی قهرمان آمادگی جسمانی بوده و اهل قیدار ، نگین نجفی نیز از مربیان خوب و متخصص استان زنجان است.

وی ادامه داد: در این مسابقات جام اول تیمی به استان قم، جام اخلاق به استان کرمانشاه و کاپ سوم هم به استان زنجان اختصاص پیدا کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر