logo
امروز : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۸۶۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیأت عامل مرکز نیکوکاری سرای احسان صائین‌قلعه خبر داد:

توزیع یک هزار پرس غذا به نیابت از شهید جمهور

توزیع-یک-هزار-پرس-غذا-به-نیابت-از-شهید-جمهور
رئیس هیأت عامل مرکز نیکوکاری سرای احسان صائین‌قلعه گفت: در عید غدیر خم امسال به نیابت از سید محرومان، شهید آیت‌الله رئیسی هزار پرس غذا پخت و در بین اقشار نیازمند شهر و روستاهای اطراف صائین قلعه توزیع شد.

محمدمهزیار زرینه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» ضمن تبریک عید غدیرخم گفت: گروه عاشقان ثارالله از سال ۱۳۹۵ و مرکز نیکوکاری سرای احسان از سال ۱۴۰۰ سنت حسنه اطعام نیازمندان همزمان با عید غدیرخم ادامه داشته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طبخ و توزیع غذا به نیت سلامتی و تعجیل در امر فرج امام زمان(عج) بوده و امسال به نیابت از سید محرومان، شهید آیت‌الله رئیسی هزار پرس غذا پخت و در بین اقشار نیازمند شهر و روستاهای اطراف توزیع شد.

رئیس هیأت عامل مرکز نیکوکاری سرای احسان صائین‌قلعه با بیان اینکه مرکز نیکوکاری سرای احسان صائین‌قلعه جزو برترین مراکز نیکوکاری استان زنجان از بین ۱۸۲ مرکز است، گفت: برگزاری جشن‌ اهدای جایزه به کودکان، دیدار با سادات شهر، اهدای کادو به اسامی محمد و علی، توزیع بسته فرهنگی هم از فعالیت‌های دیگری است که با همکاری مرکز نیکوکاری سرای احسان، هیأت عاشقان ثارالله و خانه قرآن هدایت شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران و تعدادی از سادات شهر، از جمله افراد دست‌اندرکار این برنامه هستند که به همت مرکز نیکوکاری سرای احسان انجام می‌شود، گفت: هدف از اجرای طرح اطعام غدیر با عناوین اطعام علوی، جشن امامت و ولایت، پویش به عشق علی، زنده نگه داشتن توصیه‌های اهل بیت و معصومین در مورد غذا دادن در عید غدیر است.

زرینه تصریح کرد: در سال‌های گذشته تعداد غذا به تعداد ۷۲ پرس (تعداد شهدای کربلا)، ۱۱۴ پرس (تعداد سوره‌های قرآن) توزیع شده است.

وی با اشاره به بیانات امام صادق علیه‌السلام، افزود: اطعام یک نفر در روز عید غدیر مانند اطعام همه پیامبران و صدیقان است و برای اطعام در عید غدیر، پاداشی بیشتر از اطعام در ماه محرم وجود دارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر