logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۸۶۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور:

دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به توسعه کتاب‌خانه‌ها داشت

دولت-سیزدهم-توجه-ویژه‌ای-به-توسعه-کتاب‌خانه‌ها-داشت
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: در هیچ دولتی این حجم از اهتمام به فرهنگ توسط دولت وجود نداشت. هیچ دولتی این حجم از توجه به شبکه کتابخانه‌ای نداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، مهدی رمضانی پیش از ظهر امروز (۵ تیرماه)در آیین افتتاح کتابخانه عمومی خادم‌الرضا (ع) شهید آیت‌الله رئیسی شهرستان طارم، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای راه خدمت و مدافع حرم، اظهار کرد: دولت آیت‌الله رئیسی از جنس عمل بود و این دولت تلاش می‌کرد تا اعمال‌شان قبل از حرف‌شان مشاهده شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برای تکمیل کتابخانه‌ها خود را در کنار استان می‌بینیم و تلاش کرده‌ایم این اتفاق در عمل مشاهده شود. استان زنجان از حیث تلاش و توسعه، تکمیل شبکه و به روز کردن در عملکرد متفاوت محسوب می‌شود.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با بیان اینکه دولت آیت‌الله رئیسی با اختلاف جلوتر از دولت‌های دیگر بود، منتی نیست در واقع حق مردم را اعطا کرده‌ایم، تصریح کرد: تعلق به خدمت نداریم، داغدار از دست دادن این فرصت، آقای رئیسی و همراهانشان هستیم و ناراحت هستیم که بسیاری از اتفاقات ناقص ماند.

وی بیان کرد: در هیچ دولتی این حجم از اهتمام به فرهنگ توسط دولت وجود نداشت. هیچ دولتی این حجم از توجه به شبکه کتابخانه‌ای نداشتند و در سفرهای استانی نیز مصوبه می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از پروژه‌های که در این دولت افتتاح کردیم با ۱۸ سال قدمت، نماد ناکارآمدی بود که با تکمیل و افتتاح در این دولت تبدیل به نماد کارآمدی شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر