logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۸۶۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

شرکت در انتخابات ادامه راه شهیدان است

شرکت-در-انتخابات-ادامه-راه-شهیدان-است
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه شرکت در انتخابات ادامه راه شهیدان است گفت: حصار امنیتی کشور وابسته به حضور و مشارکت مردمی است و حضور حداکثری سبب افزایش اعتبار کشور است.

حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: شرکت در انتخابات باعث استحکام پایه‌های انقلاب می‌شود، انتخابات مسیری است که مردم به وسیله آن می‌توانند جمهوریت و مردم‌‌سالاری را در کشور تامین کنند و مشارکت بالا سبب بالا رفتن اعتبار کشور است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه انتخابات حماسه حضور مردم است و معجزه حضور مردم بن‌بست‌گشا است گفت: شرکت در انتخابات می‌تواند همچون سنگری مستحکم باشد و کشور را از هر اتفاقی مصون دارد.

امام جمعه ماهنشان مطرح کرد: شعار امامین انقلاب ایجاد امید و وحدت در جامعه است و حضور مردم در صحنه انتخابات نشان می‌دهد هیچ قدرتی به اندازه حضور مردم برای نظام نیست.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات از نظر بین‌المللی نشان دهنده اقتدار ملی است بیان کرد: حضور مردم در انتخابات حافظ ارزش‌های نظام و تجدید میثاق با امامین انقلاب است.

علی‌اکبری ابراز کرد: از برکات انقلاب و حضور مردم، تحولات در مدیریت کشور است و جامعه را از حالت رکود خارج می‌کند و بهترین شکل یک نظام اجتماعی این است که در عین ثبات تحول داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات موثرترین وسیله برای هر فردی است که بتواند خواسته‌های مطلوب خود را در غالب اجرایی قرار دهد بیان کرد: حضور پرشور نشان دهنده وحدت ملی و ادامه راه شهیدان است.

امام جمعه ماهنشان عنوان کرد: حصار امنیتی کشور وابسته به حضور و مشارکت ملی است و حفظ اعتبار کشور نیازمند حضور حداکثری در انتخابات است.

وی با بیان اینکه انتخابات متعلق به جمهوری اسلامی است یادآور شد: پایداری و تقویت و ماندگاری کشور نیز وابسته به حضور است.

علی‌اکبری خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات آن هم به صورت پرشور و حضور در پای صندوق‌ها قدرت بازدارندگی و امنیت و استحکام برای کشور به دنبال دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر