logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۸۶۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

شرکت در انتخابات حمایت از ارزش‌های انقلاب است

شرکت-در-انتخابات-حمایت-از-ارزش‌های-انقلاب-است
امام جمعه قیدار با بیان اینکه شرکت در انتخابات حمایت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است، گفت: انتخابات حماسه حضور مردم است و معجزه حضور مردم بن بست‌شکن و افق‌گشا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از نسیم‌ اشراق، حجت‌الاسلام علی موسوی با بیان اینکه شرکت در انتخابات حمایت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است اظهار کرد: انتخابات حماسه حضور مردم است و معجزه حضور مردم بن بست‌شکن و افق‌گشا است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مورد انتخابات که تحقق این حماسه با دو شرط است اول، مشارکت بالا و دوم؛ انتخاب خوب افزود: همه تلاش اهل سخن و رسانه و منبر باید متمرکز بر همین دو رکن باشد.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه مشارکت بیشتر، اعتبار کشور را بالا خواهد برد ادامه داد: هیچ چیزی و هیچ ابزار قدرتی به اندازه حضور مردم، قدرت‌افزا برای کشور نیست.

وی اضافه کرد: حضور مردم، نظام جمهوری اسلامی را به معنای واقعی کلمه قدرتمند می‌کند و از لحاظ بین‌المللی نشان‌دهنده اقتدار ملی و ابهت بین‌المللی آن‌هاست و حضور مردم مانع تعرض دشمن می‌شود.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه شرکت مردم در انتخابات از اوجب واجبات است خاطرنشان کرد: برای انتخاب خوب، باید دید چه کسی به ملاک‌های انقلاب نزدیک‌تر است و توانایی کار در جهت این ملاک‌ها را دارد.

وی با بیان اینکه امام راحل در سال آخر حیات خودشان نیز بیشترین هشدارها را نسبت به حضور غربزده‌ها در کشور گوشزد کردند گفت: امام خمینی(ره) بعد از انقلاب ۱۰ بار کلمه لیبرال‌ها را در بیانات خود بکار برده و خطر لیبرال‌ها را گوشزد کرده‌اند که همه آن‌ها مربوط به یکسال آخر عمر شریف‌شان بوده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر