logo
امروز : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۸۶۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
عضو هیأت علمی دانشگاه ملی مهارت استان زنجان:

انتخاب اصلح مهمترین رسالت در انتخابات است

انتخاب-اصلح-مهمترین-رسالت-در-انتخابات-است
عضو هیأت علمی دانشگاه ملی مهارت استان زنجان گفت: با مشارکت بالا و آگاهی لازم درباره نامزدهای انتخاباتی فرد اصلح برای مدیریت جامعه انتخاب می‌شود و انتخاب اصلح مهمترین رسالت مردم در امر انتخابات به شمار می‌آید.

علی بدرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه بنا به فرموده امام راحل؛ میزان رای ملت است اظهار کرد: بدون شک و تردید با توجه به شرایط و جايگاه کشور عزیز ما ایران در دنیا و به دلیل ارزش نهادن به آرمان‌های انقلاب همیشه در کانون توجهات شرق و غرب هستیم و همگان به خصوص دولت‌های غربی و آمریکا رویدادهای مهم در کشور را مورد رصد خود قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید

وی با اذعان بر اینکه مشارکت در انتخابات برای همه ملت شریف امری ضروری است بیان کرد: مردم انقلابی در رخدادهای مهم کشور از جمله انتخابات سهیم هستند.

عضو هیأت علمی دانشگاه ملی مهارت استان زنجان عنوان کرد: در مقطع کنونی بعد از شهادت رئیس‌جمهور عزیز و همراهان ایشان در سانحه پرواز اردیبهشت و عروج آن‌ها به ملکوت اعلی سکان هدایت قوه مجریه کشور باید با انتخابی درست به دست یک فرد اصلح واگذار شود.

کارها و امورات مملکت نباید معطل بماند

بدرخانی با بیان اینکه همانطور که مقام عظمای ولایت فرمودند؛ کارها و امورات مملکت نباید معطل بماند ادامه داد: بنابراین با این اوصاف همه آحاد ملت ولایی، همیشه در صحنه و همه ایرانیان پاک‌پندار که سرنوشت کشور برایشان مهم است و دلسوز ایران و ایرانی هستند باید پا به صحنه انتخابات بگذارند و با مشارکت حداکثری در امر انتخابات دشمنان نظام را ناامیدتر کنند.

عضو هیأت علمی دانشگاه ملی مهارت استان زنجان با تاکید بر اینکه با بالا بردن سطح آگاهی در جامعه به افرادی رأی دهیم که برای بهتر شدن کشور و اوضاع کنونی برنامه‌های مهم پیش‌رو دارند افزود: بزرگ‌ترین دغدغه فرد منتخب مشکلات مردم و اهمیت دادن به آن‌ها باشد.

بدرخانی عنوان کرد: در امر انتخابات باید نگاهی کارشناسی داشته باشیم و برنامه‌ای را مناسب کسب رأی بدانیم که با ساختارهای موجود کشور قابلیت اجرایی داشته باشد.

وی اضافه کرد: دیگر زمان آزمون و خطا نیست و ما صاحب فکر و اندیشه هستیم و بعد از چند دهه از شکل‌گیری این نهضت گذشته است و باید آنقدر به رشد و بالندگی برسیم که شعار و حرف بدون پشتوانه اجرایی را از برنامه عملیاتی تشخیص دهیم.

مشارکت بالا در انتخابات باعث ساماندهی اوضاع کشور می‌شود

عضو هیأت علمی دانشگاه ملی مهارت استان زنجان با اشاره به اینکه مشارکت بالا در امر انتخابات باعث ساماندهی به اوضاع کشور می‌شود اضافه کرد: البته در انتخابات اصلا نیاز به تخریب دیگران نیست ما باید شرط اخلاق‌مداری را در کانون‌ها علمی و فرهنگی و سایر بخش‌ها نهادینه کنیم و توجه داشته باشیم که پیشرفت و توسعه در همه ابعاد در احترام به طرف مقابل و رعایت ادب، اخلاق و انصاف حاصل خواهد شد.

بدرخانی ادامه داد: ما باید گفتمان مبتنی بر اصول و منطق را در جامعه تشکیل دهیم و به همه صاحبان فکر و اندیشه اجازه بیان مواضع خود را بدهیم.

وی گفت: فضای آرام توام با صراحت را بسط دهیم و از هر فکر و برنامه‌ای که به صلاح مملکت است استقبال کنیم و تنها راه برون رفت از این بن‌بست‌ها و کج‌روی‌ها و رکودهای موجود با وفاق ملی حاصل خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر