logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۸۶۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگی اوقاف زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

حضور در انتخابات باعث یاس دشمنان می‌شود

حضور-در-انتخابات-باعث-یاس-دشمنان-می‌شود-
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مشارکت بالا در انتخابات‌ بیانگر وحدت و اتحاد در جامعه اسلامی است و حضور در انتخابات باعث یاس دشمنان می‌شود.

حجت الاسلام سید موسی موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه یاد و خاطره رئیس جمهور عزیز شهید و شهدای خدمت گرامی را می‌داریم اظهار کرد: انتخابات باید محور وحدت و همدلی در جامعه باشد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه از اول انقلاب شاهد بودیم که مردم با چه شور و هیجانی در انتخابات حضور داشته‌اند اذعان کرد: انتخابات برای پیشرفت کشورمان لازم و حیاتی است و مردم خود آگاه‌ هستند که تاثیر رأی آن‌ها در سرنوشت کشور چقدر حیاتی و تأثیرگذار است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه هر رأی مردم در شرایط اقتصاد، فرهنگ، سیاست و آموزش و ... تاثیر مستقیم دارد عنوان کرد: چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند؛ همه در انتخابات حضور داشته باشند که اگر حضور کم‌رنگ باشد هیچ کس سود نخواهد کرد بلکه همه ضرر کرده و ضربه خواهند خورد که این خود بزرگترين دلیل برای مشارکت در امر مهم انتخابات است.

موسوی با اذعان بر اینکه همه با اتحاد باید در انتخابات شرکت کنند غفلتی در این مورد صورت نگیرد و در واقع این ما هستیم که برای آینده خود و فرزندانمان را به مدت چهار یا هشت سال به دست فرد منتخب در جامعه می‌سپاریم ادامه داد: مشارکت باید گسترده و باشکوه بیشتر برگزار شود و مردم با آگاهی لازم پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

موسوی ادامه داد: امیدواریم در انتخابات پیش‌رو هم با همت مردم عزیز به یاد رئیس جمهور شهید یک حماسه بزرگ به دست مردم غیور رقم خورد و در تاریخ کشور ماندگار شود.

وی ابراز کرد: درباره مشارکت بالا باید خود مردم پا به صحنه بگذارند و همدیگر را مورد تشویق قرار دهند و در انتخابات شرکت کنند.

وی گفت: افرادی که برای شرکت در انتخابات دودل یا مردد هستند تردید را کنار گذاشته و برای آینده کشور سهیم باشند چرا که طبق فرمایش مقام معظم رهبری رأی ندادن هیچ فایده‌ای ندارد ولی در رأی دادن احتمال فایده وجود دارد در رأی ندادن هیچ احتمال فایده‌ای وجود ندارد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان اضافه کرد: پس با امید خدا روز جمعه هشتم تیر ما با اتحاد و قدرت پای صندوق‌های رأی حاضر خواهیم شد و دشمنان نظام را ناامید خواهیم کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر