logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۸۶۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش خدابنده مطرح کرد:

لزوم اجرای مطلوب پروژه مهر در مدارس

لزوم-اجرای-مطلوب-پروژه-مهر-در-مدارس-
مدیر آموزش و پرورش خدابنده گفت: نظارت دبیران کارگروه‌های پروژه مهر مدارس شهرستان برفرآیند اجرای مطلوب این پروژه ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از نسیم اشراق اولین جلسه پروژه مهر امسال با شعار «همه با هم یک صدا ایران؛ مدرسه قوی، ایران قوی» در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان خدابنده برگزار شد.

بیشتر بخوانید

در این جلسه بهروز کثیرلو مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته در حوزه‌های آموزشی، پرورشی و پشتیبانی بر فعال‌سازی کارگروه‌های پروژه مهر  گفت: نظارت دبیران کارگروه‌های پروژه مهر مدارس شهرستان برفرآیند اجرای مطلوب این پروژه ضروری است.

علی خدابنده‌لو دبیر جلسه هم ضمن صدور ابلاغ برای کلیه کارگروه‌های ۹ گانه، اذعان کرد: همه کارگروه‌ها بایستی در اسرع وقت نسبت به صدور ابلاغ اعضای کارگروه‌ها اقدام و همه تمهیدات لازم برای بازگشایی هر چه بهتر مدارس انجام گیرد.

در این جلسه موضوع پروژه مهر در شورای آموزش و پرورش منطقه مطرح و نسبت به توسعه مشارکت سایر دستگاه‌ها و اولیا و خیران برنامه‌ریزی شد.

با توجه به نقش مهم مدیران مدارس در پروژه مهر برگزاری جلسه توجیهی و آموزش ویژه موضوع مذکور و هماهنگی لازم با دبیرخانه استانی به منظور حضور مسئولان استان در کارگروه‌ها و در جلسات منطقه از مصوبات جلسه بود.

صدور ابلاغ اعضای ستاد و کارگروه‌های تخصصی در اسرع وقت و انجام مستندات لازم به صورت مصور از اقدامات بر اساس فرم‌های پیوست مندرج در دستورالعمل و انجام خود ارزیابی‌های لازم در زمان مقرر توسط مدیران مدارس و ستاد منطقه از دیگر مصوبات بود.

مقرر شد با توجه به این که دبیرخانه پروژه مهر (مستقر در اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات) سطوح ستاد، استان و مناطق؛ مسئولیت راهبری، انسجام بخشی، نظارت و رصد فعالیت‌های کمیته‌ها را بر عهده دارد، ساز و کار اجرایی فعالیت‌ها در کارگروه‌ها انجام شود.

همچنین مصوب شد معیار ارزیابی عملکرد سطوح مختلف (مدرسه و منطقه) براساس نتایج حاصل از نمونه برگ‌های بارگذاری شده در سامانه sina.medu.ir و هم‌چنین بازدیدهای میدانی ناظران استانی و وزارتی باشد و تکمیل به موقع کاربرگ‌‎های سه گانه مورد تاکید قرار گرفت.

در ادامه جلسه کاربرگ‌های ارزیابی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان این جلسه از نظرات اعضای جلسه برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف استفاده شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر