logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۸۶۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس خبر داد:

ضعف ارتباط مدیران‌کل با مجمع نمایندگان استان

ضعف-ارتباط-مدیران‌کل-با-مجمع-نمایندگان-استان-
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ضعف ارتباط مدیران‌کل با مجمع نمایندگان استان زنجان گفت: حل مشکلات استان نیازمند افزایش ارتباط مدیران با مجمع نمایندگان استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» منصور علیمردانی امروز در جلسه شورای اداری استان با انتقاد از ضعف ارتباط مدیران با مجمع نمایندگان استانی اظهار کرد: بعضی از مسائلی که در استان مطرح می‌شود که با رایزنی و توجیه صحیح قابلیت اصلاح دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ضعف ارتباط مدیران با مجمع نمایندگان قابل قبول نیست ادامه داد: مجمع نمایندگان استان در حل مشکلات استانی در خدمت مدیران هستند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان برای حل مشکلات استانی پیشگام هستند ادامه داد: این کار نیاز به ارتباطات مدیران بوده و با افزایش ارتباطات مدیران حل مشکلات امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه از مدیران استانی انتظار هست نسبت به افزایش ارتباطات خود با مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اقدام کنند عنوان کرد: نمایندگان در صدد رضایت‌مندی مردم تلاش می‌کنند و این رضایت‌مندی بدون کارهای اجرایی قوه مجریه انجام نخواهد شد.

علیمردانی با بیان اینکه یکسری پتانسیل‌ها برای مجلس فراهم است مخصوصا هم اکنون که کمیسیون‌ها تشکیل نشده و مجلس تنها کار نظارتی را انجام می‌دهد ادامه داد: در حوزه نظارتی به راحتی می‌توانیم از هیأت رئیسه برای حل مشکلات استانی درخواست حضور وزیر در مجلس را داشته باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر