logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۸۶۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان تاکید کرد:

آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در زنجان

آماده‌سازی-زیرساخت‌های-برگزاری-انتخابات-در-زنجان
استاندار زنجان با تاکید بر آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در زنجان گفت: همه زمینه‌ها و زیرساخت‌ها برای تحقق این مشارکت باید فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» محسن افشارچی امروز در شورای اداری استان زنجان با تاکید بر اولویت مشارکت بالا در انتخابات، اظهار کرد: همه زمینه‌ها و زیرساخت‌ها برای تحقق این مشارکت باید فراهم شود.

بیشتر بخوانید

استاندار زنجان با اشاره به مناظرات برگزار شده نامزدهای ریاست جمهوری در کشور، اظهار داشت: برخی سخنان مطرح شده در این مناظرات از سوی همه نامزدها خلاف واقع است و ما به عنوان مسئولان دولت مستقر باید در این خصوص شفاف سازی کنیم.

افشارچی بیان خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم در شرایط فعلی کشور را یکی از راههای شفاف‌سازی و آگاه‌سازی افکار عمومی دانست و اظهار داشت: دولت سیزدهم به دنبال ایران قوی و متکی به خود بود که با تلاش برای ایجاد گشایش در داخل، گره گشایی از مسائل مردم و افزایش رضایت‌مندی اجتماعی حاصل می‌شود.

وی به تلاش‌های دولت سیزدهم در حوزه مسکن، اشتغال، افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌ها، فراهم کردن زیرساخت‌ها و دیگر امور اشاره کرد و آنها را تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های سه ساله دولت سیزدهم دانست.

افشارچی با تاکید بر تلاش‌های مخلصانه و دلسوزانه رئیس ‌جمهور شهید، گفت: هر دولت دیگری که مستقر شود باید مانند رئیس دولت سیزدهم به فکر مردم و در پی رضایت آنها باشد.

استاندار زنجان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات یکی از مولفه‌ها و شاخص‌های قدرت هر کشوری و تعیین کننده سرنوشت آن است.

وی در ادامه گزارشی از خدمات دولت در سه سال گذشته ارائه کرد و افزود: در راستای انجام تعهدات دولت شهید رئیسی مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای درخواست‌های کمک بلاعوض تخصیص یافت که تا پایان هفته پرداخت خواهد شد.

افشارچی گفت: همچنین وام ۱۵ میلیونی برای ۲۵ هزار درخواست کننده در فاز اول در ۶ بانک کارسازی شد که متقاضیان به بانک معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: با همراهی و تدبیر مدیران استانی بانک مسکن، مشکل کاهش اقساط وام مسکن به پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای تمام متقاضیان این مساکن حل شد؛ با تمام توان دغدغه‌های رئیس جمهور شهید را پیگیر هستیم.

وی افزود: بیش از ۳۹ هزار تماس و نامه مردمی در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به زنجان در دی‌ماه ۱۴۰۲ ثبت ‌شده بود که بخشی از آنها برای دریافت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات کم بهره بود که شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برای تسریع در رسیدگی به آنها دستور لازم را صادر کرده بودند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر