logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۸۶۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان تاکید کرد:

آماده‌باش تیم‌های واکنش‌سریع برای برگزار انتخابات

آماده‌باش-تیم‌های-واکنش‌سریع-برای-برگزار-انتخابات-
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با تاکید بر آماده‌باش‌ تیم‌های واکنش سریع برای برگزاری انتخابات گفت: همه ظرفیت‌ها برای برگزار انتخابات بکار گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» ابوالفضل رفیعی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با بیان اینکه در این هفته شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان زنجان خواهیم بود اظهار کرد: در این مدت باقی مانده تا انتخابات همکاری‌ با عوامل اجرایی خوب بوده و امید است این همکاری روند خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید براینکه به لحاظ لجستیک و پشتیبانی نیاز به کمک داریم عنوان کرد: برق، ارتباطات و مخابرات زیرساخت فنی برگزاری انتخابات نیمه الکترونیک نیز در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با تاکید براینکه عوامل زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها نیز باید در حالت آماده باشند ادامه داد: عوامل دخیل در انتخابات باید همانند دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالت آماده باش کامل قرار گیرند.

وی با تاکید براینکه تیم‌های واکنش سریع که لازم است یک روز مانده به انتخابات برای پایداری روند انتخابات در حالت آماده باش قرار گیرند تاکید کرد: تشکیل اتاق وضعیت نیز در دستور کار است تا در مواقع حوادث وضعیت مدیریت شود.

رفیعی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط گرمی هوا توجه به زیرساخت‌های برق نیز مهم است ابراز کرد: در حالت کلی در استان زنجان شرایط برای برگزار انتخابات آماده است.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران کارهای غیر ضرور را به منظور برگزاری انتخابات به روز بعد از انتخابات موکول کنند عنوان کرد: مسئولان دخیل در زیرساخت‌های انتخاباتی استمرار خدمات را مد نظر داشته باشد تا مشکلی در روند انتخابات ایجاد نشود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان خاطر نشان کرد: همه ظرفیت‌های برای انتخابات آماده شود و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به جد به روند انتخابات توجه داشته باشد و درگیر کارهای غیر ضرور نباشند.

وی با اشاره به موضوع مهم مشارکت در انتخابات گفت: چهار مولفه مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت مورد تاکید مقام معظم رهبری برای انتخابات مهم بوده و باید مورد توجه قرار گیرد و در برنامه‌ریزی باید این مولفه‌ها لحاظ شود.

رفیعی با تاکید براینکه مشارکت مولفه مهمی در روند انتخابات است ادامه داد: بحث مشارکت در اقتدار بین‌المللی تاثیر ویژه‌ای دارد و تک‌تک ما در حوزه افزایش مشارکت مردم مسئول هستیم و باید به این توصیه‌ها توجه داشته باشیم.

وی به شاخصه انتخاب اصلح در انتخابات اشاره و عنوان کرد: این مولفه نیز کاملا روشن است و همه باید با انتخاب فرد اصلح در سرنوشت کشور  مشارکت داشته باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر