logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۸۶۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه قنادان زنجان خبر داد:

پخت کیک 6 تنی در زنجان

پخت-کیک-6-تنی-در-زنجان
رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌پزان زنجان گفت: کیکی به مساحت ۵۵۰ متر به وزن 6 تن پخت شده است و همزمان با عید‌غدیر در بسته‌های ۱۰۰ تا ۱۵۰ گرمی بین مردم توزیع خواهد شد.

محمد بیگ‌محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه کارهای مقدماتی در ارتباط با پخت کیک 6 تنی در زنجان تقریبا به پایان رسیده است، اظهار کرد: همکاران در مرحله تزئین کیک و برش آن هستند و امید است مردم همکاری لازم را داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه 65 هزار قطعه کیک در بسته‌بندی‌های مشخص تهیه و تنظیم شده است، گفت: این بسته‌ها در خودروهای سبک یخچال‌دار قرار خواهد گرفت و توزیع کیک‌ها در پنج نقطه شهر بین مردم  برنامه‌ریزی شده است.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌پزان زنجان با اشاره به اینکه جشن روز عید غدیر از چهارراه امیرکبیر تا سبزه میدان برگزار خواهد شد اذعان کرد: در مجموع ۲۰۰ قناد به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای پخت کیک ۶ تنی در زنجان همکاری داشتند.

بیگ محمدی گفت: کیک به مساحت ۵۵۰ متر پخت شده  و 6 تن وزن دارد و 10 روز زمان برای پخت آن صرف شده است و در این راستا زحمات زیادی همکارات متقبل شدند.

وی ابراز کرد: برای جلوگیری از معضلات و مشکلات احتمالی کیک‌ها برش داده شده و در ابعاد ۱۰۰ و ۱۵۰ گرمی بسته‌بندی خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر