logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۸۶۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده خبر داد:

اجرای پروژه تعریض و بهسازی محور سلطانیه

اجرای-پروژه-تعریض-و-بهسازی-محور-سلطانیه
رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده گفت: عملیات پروژه تعریض و بهسازی محور سلطانیه-قیدار-کبودرآهنگ در چهار قطعه در شهرستان خدابنده در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از نسیم اشراق، جمال خلجی ضمن تبریک ایام مبارک دهه امامت و ولایت گزارشی از روند پروژه‌های این اداره اداد و گفت: عملیات پروژه تعریض و بهسازی محور سلطانیه -قیدار-کبودرآهنگ در چهار قطعه در شهرستان خدابنده در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

وی افزود: قطعه دو به طول ۳۳ کیلومتر(مابین خروجی سلطانیه تا ابتدای کنار گذر قیدار) قطعه سه به طول ۱۸ کیلومتر(کنار گذرشهر قیدار) قطعه چهار به طول ۲۲ کیلومتر(انتهای کنار گذر شهر قیدار تا روستای پیرمرزبان) و قطعه پنج نیز به طول ۲۹ کیلومتر(روستای پیرمرزبان تا انتهای حوزه شهرستان خدابنده) است.

رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده ادامه داد: قطعه دو که سال‌های گذشته حدود هشت کیلومتر از ابتدای آن و هشت کیلومتر از انتهای قطعه آسفالت شده است و مابقی در حال اجرای عملیات خاکی و روسازی است که انتظار می‌رود تا انتهای فصل کاری امسال این عملیات در محدوده مابین روستای خمارک تا روستای ده‌جلال به اتمام برسد و آسفالت آن البته با تامین اعتبار لازم اجرا شود.

خلجی بیان داشت: قطعه سه بیش از چهار سال است که در یک باند به بهره‌برداری می‌رسد و اجرای باند بعدی منوط به تامین اعتبار لازم است که رمپ و لوپ‌های تقاطعات این قطعه نیز با اجرای باند دوم تکمیل خواهد شد.

وی هم چنین خاطر نشان کرد: قطعه چهار به طول ۲۲ کیلومتر که حدود ۱۲ کیلومتر اول قطعه طی سه سال اخیر به بهره‌برداری رسیده است و پیمانکار مربوطه در حال اجرای عملیات خاکی و روسازی آن است.

خلجی با اشاره به قطعه پنج که به طول ۲۹ کیلو متر است گفت: طی دو سال اخیر پیمان‌سپاری آن انجام گرفته و عملیات خاکی آن در حال اجرا است.

رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده اضافه کرد: تامین و تخصیص اعتبار به موقع موجب شتاب در اجرای عملیات راه‌سازی در قطعات فوق خواهد شد و لازم به ذکر است در حال حاضر نیز مطالبات پیمانکاران این قطعات قابل توجه است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر