logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۸۶۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

اجرای پروژه مهر در مدارس نیازمند تجهیزات است

اجرای-پروژه-مهر-در-مدارس-نیازمند-تجهیزات-است
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: نتیجه اجرای موفق پروژه مهر خلق مدارسی شاداب و پرنشاط برای دانش‌آموزان است که نیازمند ساماندهی به موقع امور آموزشی، پیش‌بینی نیروی انسانی و تعمیر و تجهیز مدارس است.

مجید مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» ضمن تبریک عید سعید غدیرخم، گفت: پروژه مهر از جمله پروژه‌هایی است که از سمت آموزش و پرورش برای اجرا در مدارس ابلاغ می‌شود و مدارس موظف به اجرای آن هستند و این پروژه از ابتدای تابستان هر سال تحصیلی اجرا می شود و مدیران و معاونان محور‌های اصلی اجرایی آن هستند.

بیشتر بخوانید

وی نتیجه اجرای موفق پروژه مهر را خلق مدارسی شاداب و پرنشاط برای دانش‌آموزان دانست و گفت: موفقیت پروژه مهر در شهرستان با هدف مطلوب برگزار کردن سال تحصیلی جدید، نیازمند ساماندهی به موقع امور آموزشی، پیش‌بینی نیروی انسانی و تعمیر و تجهیز مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با بیان اینکه پروژه مهر امسال با شعار همه با هم یک صدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی است، اظهار کرد: موفقیت پروژه مهر مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و جدیت در اجرای آن است.

 وی افزود: هماهنگی و هم‌افزایی ارکان مختلف نظام تعلیم و تربیت و همچنین تعامل با سایر نهادها و دستگاه‌های برون‌سازمانی موجب تسهیل‌گری در امر بازگشایی باشکوه مدارس خواهد شد. 

مرادی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا فضای آموزش و پرورش شهرستان را به یک فضای آرام همراه با اطمینان‌بخشی خانواده‌ها تبدیل کنیم تا بدون حتی کوچک‌ترین تأخیر و تعلل دانش‌آموزان در فضای مدرسه به تحصیل و تربیت مشغول شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان اهمیت برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان پرداخت و اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های بسیاری از والدین و دانش‌آموزان با اتمام امتحانات و آغاز تعطیلات تابستانه برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان با توجه به سن آن‌ها است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر افزود: برنامه‌های اوقات فراغت باید جذابیت لازم را داشته باشد و برنامه‌ریزی صحیح برای تابستان دانش‌آموزان می‌بایست به گونه‌ای باشد که علاوه بر در نظر گرفتن زمان کافی برای تفریح کودکان و نوجوانان، بحث یادگیری و کلاس‌های تفریحی آنان نیز مدنظر قرار داده شود.

وی در پایان تأکید کرد: ایجاد زیرساخت‌های مناسب و زمینه‌سازی جهت کشف و رشد استعدادها و خلاقیت دانش‌آموزان و اجرای هرچه بهتر اوقات فراغت، توجه به مسئله مهارت‌آموزی و مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان و آماده‌سازی آن‌ها جهت زندگی در اجتماع و نیز بازار کار از مهمترین مواردی است که در کلاس‌های اوقات فراغت باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر