logo
امروز : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۸۶۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر ابهر خبر داد:

اجرای برنامه‌های شاد همزمان با عید غدیرخم

اجرای-برنامه‌های-شاد-همزمان-با-عید-غدیرخم
دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر ابهر گفت: همزمان با عید غدیرخم برنامه‌های شاد و متنوعی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محسن عطوفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه بنیاد بین‌المللی غدیر برنامه‌های شاد و متنوعی را همزمان با عید غدیرخم در شهرستان ابهر با همکاری گروه‌های مردمی غدیر ابهر برگزار می‌کند، گفت: بیش از ۱۰ برنامه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از جمله برنامه‌ها؛ حرکت دسته شادی از مسجد جامع ابهر تا پارک پردیس روبروی فرمانداری در شب عید غدیر، اطعام غدیری در مهدیه ابهر، مسجد خاتم الانبیاء در شب و روز عید غدیرخم، جشن روز غدیرخم در جوار امامزاده اسماعیل شناط، جشن‌های خیابانی و محله‌ای در اکثر محله‌ها و خیابان‌های ابهر، پخش شیرینی و شکلات در اکثر مساجد فعال، پخش گلدان گل و هدایای غدیری در چهارراه امام حسین علیه‌السلام به مدت سه روز، مراسمات سخنرانی و مولودی خوانی در مساجد، هیأت‌های مذهبی، اجرای زنده سرود در پارک پردیس توسط تکیه انقلابیون در شب غدیرخم و برنامه جشنی که شب میلاد امام هادی علیه‌السلام توسط گروه جامعه کبیره برگزار شد.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر ابهر با بیان اینکه برنامه‌های متنوع دیگری که در شهرهای هیدج و صائین‌قلعه و بخش‌های نورین، قروه و شریف‌آباد برگزار می‌شود، گفت: هدف از اجرای این برنامه‌ها بزرگداشت یاد واقعه بزرگ غدیرخم، اعتلاء نام و یاد امیرالمؤمنین و مسأله مهم و اساسی ولایت و ولایت‌مداری است.

وی تصریح کرد: تفاوت جشن‌های غدیرخم امسال با سال‌های قبل جای خالی رئیس‌جمهور شهیدمان و شهدای خدمت است که از خدای متعال می‌خواهیم که ایشان را با جده سادات و امیرالمؤمنین علیهم‌السلام محشور کند و دیگری همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری است که وظیفه شرعی و قانونی هر فرد ایرانی است که در این آزمون بزرگ الهی شرکت کند و فرد شایسته‌ای را به ریاست جمهوری ایران اسلامی انتخاب کنند تا راه شهدای خدمت را ادامه دهند.

عطوفی با اشاره به برنامه‌های شاخص این عید بزرگ گفت: جشن شب ولادت امام هادی علیه‌السلام، دسته شادی و جشن پارک پردیس، پخش ۳ هزار پرس خوراک جوجه در مهدیه و پخش غذای نذری در مسجد خاتم‌الانبیاء است.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر ابهر با تصریح کرد: عید غدیرخم امسال یک مقدار تحت‌تأثیر این وظیفه بزرگ، کمرنگ‌تر شده یا لااقل بگوییم طوری که انتظار می‌رفت باشکوه‌تر از سال پیش برگزار شود تاکنون نشده و امیدوارم هستیم در دو روز باقیمانده جبران شود‌.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر