logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۸۶۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج:

حضور در انتخابات خاری در چشم دشمن است

حضور-در-انتخابات-خاری-در-چشم-دشمن-است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج گفت: در شرایط کنونی و با توجه به هجمه رسانه‌های معاند علیه نظام جمهوری اسلامی لازم است که مردم وحدت خود را حفظ کرده و با حضور پرشور در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان ایران را نقش برآب کنند.

مهدی صفاییان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» ضمن تسلیت شهادت مظلومانه آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی و خدمتگزار، گفت: امید است منتخب مردم و رئیس‌جمهور آینده با ادامه دادن خط مشی و مسیر ایشان، راه ناتمام ایشان را ادامه دهد و عزت ایران اسلامی را دوچندان کند. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به برگزاری انتخابات پیش‌رو، گفت: همانگونه که مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی مستحضر هستند همواره تبلیغات بسیار زیادی بر علیه نظام اسلامی ایران همواره وجود داشته و دارد، دشمنان این مرز و بوم همیشه سعی داشتند مردم را از حکومت جدا کرده و مردمی بودن انقلاب را زیر سوال ببرند. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج با بیان اینکه این دشمنان قسم خورده با ایجاد شایعه علیه دولتمردان و خدمتگزاران مردم تمامی امکانات خود را بسیج کرده‌اند، گفت: تمام تلاش آن‌ها این است که جلوی مشارکت مردم و تأثیرگذاری آنها را در سرنوشت خود مخدوش کنند.

وی گفت: در شرایط کنونی و با توجه به هجمه این رسانه‌های معاند و تبلیغات منفی علیه نظام جمهوری اسلامی لازم است که مردم  انسجام و وحدت خود را حفظ کرده و با حضور پرشور در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان ایران را نقش برآب کنند. 

صفاییان با تأکید بر اینکه هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات پرشورتر و حضورشان پررنگ‌تر باشد دولت بعدی با قدرت و صلابت بیشتری بر سرکار خواهد آمد، گفت: این دولت متخب به تبع آن مسئولیت خطیر خود را بیشتر حس خواهد کرد و با حضور پررنگ مردم در انتخابات دولتمردان بعدی الزام بیشتری به رعایت قانون و برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم خواهند داشت. 

وی افزود: مردم باید همواره به یاد داشته باشند که این انقلاب با خون‌های بسیار زیادی به ثمر رسیده و نباید تحت هیچ شرایطی حاکمیت را تنها گذاشته و همواره پشتیبان آنها باشند. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج تصریح کرد: این خون‌های پاک و مطهر منجمله خون پاک آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان و سردار سلیمانی برای سربلندی ایران اسلامی و عزت این آب و خاک ریخته شده و هیچ دلیل و منطقی عدم حضور مردم را توجیه نخواهد کرد.

وی با تأکید براینکه همه مردم همواره در برابر خون شهیدان مسئول خواهند بود و لذا باید به رسالت خود به بهترین نحو عمل کنند و از سوی دیگر منتخب مردم و دولت آتی نیز باید تمامی امکانات خود را بسیج کند تا به نحواحسن رسالت خود را به سرانجام برساند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر