logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۸۶۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

شرکت در انتخابات حمایت از ارزش‌های انقلاب است

شرکت-در-انتخابات-حمایت-از-ارزش‌های-انقلاب-است
امام جمعه شهرستان ابهر با بیان اینکه شرکت در انتخابات حمایت از ارزش‌های والای انقلاب است گفت: دشمنان که می‌بینید صف‌آرایی کرده‌اند، امروز می‌گویند رأی ندهید.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: دولت انقلابی تلاش‌های فراوانی را برای حل مشکلات در کشور انجام داده است که این امر به ویژه از سوی شخص شهید آیت‌الله رئیسی جای تقدیر ویژه دارد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه ولایت‌ فقیه و پشتیبانی از رهبری همواره کشور ما را از گزند مشکلات در امان نگه داشته است ادامه داد: مردم با تبعیت از امام راحل توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند و امروز نیز با تبعیت از مقام معظم رهبری یاری‌گر کشور در ادامه مسیر خود هستند.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه همه ما می‌دانیم که مقام معظم رهبری همواره به مردم واقعیت‌ها را گفته و امید بی‌خود نمی‌دهند متذکر شد: آنچه که سیره و روش مقام معظم رهبری است این است که ایشان چیز پنهانی از مردم ندارد.

مرادپور با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهمی که امسال در کشور در پیش‌رو داریم مسئله انتخابات است، ادامه داد: هر چند مردم کشور ما در مناسبت‌های مختلف سیلی محکمی را بر دهان آمریکا و یاوه‌گویان زده‌اند اما دشمن در این مناسبت‌ها امید دارد که سیاست‌های خود را پیش برده و این نظام را تضعیف کند که در همین راستا برای انتخابات در پیش‌رو نیز نقشه کشیده است.

وی با تأکید بر اینکه در انتخابات پیش‌رو نیز قطعاً مردم در صحنه حضور خواهند داشت، تأکید کرد: نباید از توطئه‌ها و فریب‌های دشمن نیز غافل شده و فتح و پیروزی ما را مغرور کند زیرا تاریخ نشان داده که مسلمانان وقتی به پیروزی خود مغرور شده‌اند شکست خورده‌اند که از نمونه‌های بارز آن می‌توان به جنگ احد و قضیه آندلس اشاره کرد.

امام جمعه ابهر با تأکید بر اینکه آن چیزی که نظام از ما می‌خواهد حضور پرشور در پای صندوق‌های رای است، افزود: این نظام قدرتمند است و قدرت این نظام نیز عجیب است زیرا این نظام دل‌ها حکومت می‌کند.

وی تصریح کرد: من از همه هموطنان در هر طیفی در هر فکری در هر اندیشه‌ای تقاضا می‌کنم که در انتخابات شرکت کنید، در این انتخابات تنوع کاندیداها به حدی است که می‌توان گفت همه اقشار و افکار در انتخابات در این دوره کاندیدا دارند‌.

مرادپور افزود: آنچه که مهم است فردای انتخابات اگر حضور ما پرشور باشد پیروز انتخابات مردم خواهند بود و در مقابل دشمنان که می‌بینید صف‌آرایی کرده‌اند، امروز می‌گویند رأی ندهید همین کافیست که اهمیت رأی دادن را برای کشور بدانیم فردای انتخابات پیروز میدان شما هستید، هر کاندیدایی پیروز شود در نتیجه حضور پرشور مردم، این مردم هستند که پیروز خواهند شد و شرکت در انتخابات تجدید پیمان با امامین انقلاب است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر