logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۸۶۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم در گفتگو با موج‌رسا:

شرکت در انتخابات رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی است

شرکت-در-انتخابات-رای-به-نظام-مقدس-جمهوری-اسلامی-است
امام جمعه طارم گفت: مشارکت بالا در انتخابات باعث تجلی نظام و حاکمیت است و شرکت در انتخابات رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام مهدی منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه حضور مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای قطعا موثر و قدرت آفرین است و ضرورت آن نباید نادیده گرفته شود اظهار کرد: شرکت با شکوه و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در برقراری عدالت و تامین امنیت و آسایش موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری در افزایش نظارت بر عملکرد مسئولان و کاهش فساد در جامعه موثر است اذعان کرد: یکی از سرمایه‌های اجتماعی اعتماد عمومی و نیاز سیاسی حاکم محسوب می‌شود و مشارکت در پای صندوق‌های رای این مسئله را تقویت می‌کند.

امام جمعه طارم با اشاره به اینکه انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی، عامل وحدت و یکپارچگی همدلی و هم‌گامی ملت شریف ایران جهت پیشرفت کشور و ارج نهان به خون شهدا است ادامه داد: مشارکت در انتخابات حمایت از ارزش‌های والای انقلاب، تجدید، عهد و میثاق با امامین انقلاب است.

منصوری با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات فرصت‌های زیادی را در مسیر رشد و پیشرفت کشور ایجاد می‌کند اضافه کرد: مشارکت مردم در انتخابات از جمله در عرصه‌های بین‌المللی باعث ایجاد سد محکم در برابر نفوذ دشمنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی ادامه داد: انتخابات عامل بزرگ اقتدار ملی است و ملت همیشه در صحنه انقلاب به آن واقف هستند و عظمت و اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شرکت در انتخابات است یا به بیان دیگر رای به نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه طارم افزود: شرکت در انتخابات یعنی پشتیبان نظام، انقلاب، ولایت فقیه و همچنین حمایت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است و مشارکت بالا در انتخاب فرد اصلح برای مدیریت جامعه تاکید بر ادامه راه شهیدان والامقام خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر