logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۸۶۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خبر داد:

افتتاح مجهزترین کتابخانه عمومی شهرستان طارم

افتتاح-مجهزترین-کتابخانه-عمومی-شهرستان-طارم-
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: کتابخانه عمومی خادم‌الرضا(ع) شهید آیت‌الله رئیسی شهر آب‌بر اولین ساختمان مستقل کتابخانه در مرکز شهرستان طارم افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، محمد رضاخانی با اشاره به افتتاح کتابخانه خادم‌الرضا(ع) شهید آیت‌الله رئیسی در شهرستان طارم، اظهار کرد: کتابخانه خادم‌الرضا(ع) شهید آیت‌الله رئیسی شهر آب‌بر محهز‌ترین و بزرگ‌ترین کتابخانه عمومی شهرستان طارم است که در روز دوشنبه (4تیرماه) افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: کتابخانه عمومی خادم‌الرضا(ع) شهید آیت‌الله رئیسی شهر آب‌بر اولین ساختمان مستقل کتابخانه در مرکز شهرستان طارم است که طراحی این کتابخانه ویژگی‌های کتابخانه‌های مدرن رعایت شده است.

این مسئول تصریح کرد: کتابخانه عمومی خادم‌الرضا(ع) شهید آیت‌الله رئیسی از لحاظ طراحی و معماری یکی از بهترین و زیباترین کتابخانه‌های استان زنجان و کشور است که از لحاظ موقعیت جغرافیایی نیز در موقعیت خوبی از شهر آب‌بر قرار گرفته و مردم این شهر دسترسی آسانی به کتابخانه دارند.

رضاخانی با بیان اینکه کتابخانه عمومی خادم‌الرضا(ع) شهید آیت‌الله رئیسی با زیربنای 915 متر مربع دارای دو سالن مطالعه مجزا، بخش کودک طراحی شده و مخزنی با ظرفیت 40 هزار نسخه کتاب است، تصریح کرد: در این کتابخانه کلاس‌های آموزشی متنوعی همچون قرآن، نقاشی، آموزش چرتکه، استاپ موشن، قصه‌گویی و... نیز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برای آماده‌سازی کتابخانه از به روزترین امکانات استفاده شده است، خاطرنشان کرد: بخشی از تجهیزات کتابخانه عمومی خادم‌الرضا(ع) شهید آیت‌الله رئیسی توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و بخش دیگر نیز توسط بنیاد آموزشی قلم‌چی تامین شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر