logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۸۶۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان:

کتابخانه سهروردی میزبان کتاب دوستان می‌شود

کتابخانه-سهروردی-میزبان-کتاب-دوستان-می‌شود-
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: همزمان با افتتاح کتابخانه سهروردی، نخستین کلینیک خواندن استان زنجان نیز در این کتابخانه شروع به کار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، محمد رضاخانی با اشاره به بازسازی و تعمیر کتابخانه سهروردی به عنوان قدیمی‌ترین کتابخانه استان زنجان، اظهار کرد: عملیات بازسازی و تعمیر کتابخانه سهروردی در شهریور 1402 آغاز شد، بازسازی کتابخانه در سال جاری به اتمام رسیده و در دهه ولایت و امامت سال جاری افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه کتابخانه سهروردی با فضایی آرام و زیبا آماده میزبانی از کتاب دوستان می‌شود، افزود: سالن مطالعه در این کتابخانه محدود شده و اعضا کتابخانه می‌توانند کتاب‌های درخواستی خود را از منابع کامل و جامع کتابخانه سهروردی امانت بگیرند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تصریح کرد: همزمان با افتتاح کتابخانه سهروردی، نخستین کلینیک خواندن استان زنجان نیز در این کتابخانه شروع به کار می‌شود. 

رضاخانی با بیان اینکه درصد قابل توجهی از افراد به ویژه دانش‌آموزان دچار اختلالات خواندن هستند، عنوان کرد: تبیین درست خواندن و رفع اختلالات خواندن به ویژه در بین دانش‌آموزان هدف ایجاد کلینیک خواندن است.

وی ادامه داد: تربیت نسل کتابخوان، ایجاد و افزایش توانایی مطلوب خواندن در کودکان و نوجوانان، افزایش قدرت فهم، تفکر و تحلیل در کودکان و نوجوانان، ارائه سیرهای مطالعاتی، شناسایی اختلالات خواندن در بین کودکان و نوجوانان و ارائه راهکار و درمان برای اختلالات خواندن از اهداف تاسیس کلینیک تخصصی خواندن در استان زنجان است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر