logo
امروز : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۸۶۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان مطرح کرد:

برگزاری مراسم اربعین شهدای خدمت در زنجان

برگزاری-مراسم-اربعین-شهدای-خدمت-در-زنجان-
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مراسم اربعین شهدای خدمت در زنجان برگزار می‌شود این مراسم هفتم تیر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ با حضور مردم و با سخنرانی استاندار زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» اصغر حاج علی‌اکبری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع تشریح طرح‌های قرارگاه شهید آوینی اظهار کرد: یکی از برکات و دستاوردهای مهم دولت شهید جمهور ایجاد قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مراسم اربعین شهدای خدمت در استان زنجان برگزار خواهد شد گفت: طرح نشاط و تعالی مسجد و محله و برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه خدمت ستاد بزرگداشت اربعین شهدای خدمت در استان‌ها به ریاست استانداری و دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با‌ بیان اینکه در استان زنجان نیز مراسم اربعین شهدای خدمت برگزار خواهد شد ادامه داد: این ویژه مراسم روز پنجشنبه هفتم تیر ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ با حضور مردم و با سخنرانی محسن افشارچی استاندار زنجان با محوریت تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در قالب هزار روز با سید ابراهیم شهید جمهور در مصلای نماز جمعه این استان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه قرارگاه شهید آوینی در زنجان در دو رویکرد حفظ و تقویت شبکه و رویش و ایجاد ظرفیت فعالیت دارد ابراز کرد: یکی از برکات و دستاوردهای مهم دولت شهید جمهور ایجاد قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی است‌ که در این قرارگاه برنامه‌های ارزش‌آفرین فرهنگی و هنری تا پایان شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

حاج علی‌اکبری ابراز کرد: برنامه مراسم اربعین شهدای خدمت با مشارکت حسینیه و زینبیه اعظم زنجان و با حضور عکاسان بین المللی از 12 کشور و مستندسازان و عکاسان ملی و بومی از هفتم تا 12 محرم جهت انعکاس عزاداری مردم پایتخت شور و شعور حسینی در استان زنجان برگزار خواهد شد. 

وی عنوان کرد: طرح تعالی و نشاط مسجد و محله از رویدادهایی است که تا پایان تابستان با استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در محورهای قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، رسانه، سرود، تربیتی و مهارتی و اردویی در 60 باب کانون مساجد استان زنجان اجرا خواهد شد.

حاج علی‌اکبری گفت: طرح لیگ جت لیگ جهاد تبیین از دیگر طرح‌های قرارگاه شهید آوینی در استان است که 50 مورد تولیدات مجازی، اجرای 20 رویداد و آموزش 500 نوجوان و 30 مربی از دستاوردهای آن بوده و با محوریت قرارگاه خاتم الاوصیا برگزار خواهد شد.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر