logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۸۶۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان خبر داد:

برتری زنجان در احیای واحدهای تحت تملک بانک‌ها

برتری-زنجان-در-احیای-واحدهای-تحت-تملک-بانک‌ها
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: سال گذشته از ۳۰ واحد تولیدی و اقتصادی تحت تملک بانک‌ها در این استان، ۱۹ واحد به چرخه فعالیت بازگشت و از این حیث زنجان جزو استان‌های برتر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، حسین محمدی اظهار داشت: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی وزارت کشور، ‌پنج استان در این زمینه عملکرد موفقی داشتند که زنجان نیز جزو این استان هاست.  

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: از ۳۰ واحد اقتصادی تحت تملک بانک‌ها، ‌ ۱۹ واحد به چرخه فعالیت بازگشته و باقیمانده موارد نیز درحال تعیین تکلیف نهایی است.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان به لزوم حرکت منسجم تر در احیای واحدهای تولیدی راکد در این استان در سال جاری تاکید کرد و گفت: زنجان جزو استان‌های پیشرو و در صدر احیای واحدهای راکد به لحاظ حجم سرمایه‌گذاری‌ها و حجم اشتغال ایجاد شده در سال گذشته بود.  

محمدی خاطرنشان کرد: احیای واحدهای تولیدی راکد از راه‌هایی است که می‌تواند در جهت تحقق شعار سال نقش بسزایی داشته باشد و در این خصوص واحدهای راکد استان شناسایی شده است تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و منابع موجود واحدهای قابل راه‌اندازی مجدد تا یک و نیم سال آینده احیا شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر