logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۸۶۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
قهرمان ووشوکار زنجانی:

هدفم کسب مدال طلا است

هدفم-کسب-مدال-طلا-است
قهرمان ووشوکار زنجانی با بیان اینکه در شهریور ماه سالجاری مسابقات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیایی ۲۰۲۴ ماکائو را خواهم داشت، گفت: امیدوارم مدال طلا را تصاحب کنم.

ابولفضل قره‌باغی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه عضو تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران هستم و در مسابقات جهانی بازی‌های بریکس کسب مقام کردم، گفت: خدا را شاکرم که در این رقابت‌ها توانستم سه مدال برنز در فرم‌های مختلف کسب کنم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: سطح مسابقات بسیار عالی و بینظیر بود و رقیب‌های بنده که از کشور‌های روسیه و چین حضور داشتند بسیار مستعد و کاربلد بودند.

قهرمان ووشوکار زنجانی با اشاره به اینکه برای اولین بار در مسابقات بین‌المللی حضور یافتم، عنوان کرد: توانستم بهترین نتیجه را کسب کنم و در شهریور ماه سالجاری مسابقات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیایی ۲۰۲۴ ماکائو را خواهم داشت و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیرم.

وی ادامه داد: از سن ۱۰ سالگی این ورزش جذاب و پر تحرک را آغاز کردم، در سال اول وارد تیم ملی در رده سنی نونهالان شده و در حال حاضر که ۱۸ سال دارم در رده بزرگسالان مشغول به تمرین و فعالیت در رشته نمایشی تالو هستم.

قره‌باغی با تاکید بر اینکه در کنار ورزش، به تحصیل نیز می‌پردازم، تصریح کرد: رشته تحصیلی بنده مکانیک است و علاقه بسیار زیادی به مطالعه دارم، یک ورزشکار حرفه‌ای زمانی به درجات عالی می‌رسد که از آگاهی و بینش بالایی برخوردار باشد.

وی ابراز کرد: از زحمات بی‌شائبه پدر و مادر عزیزم کمال تشکر را دارم که همواره مانند کوهی استوار حامی و یاری‌گر بنده هستند، قدردان آنان و دست بوسشان هستم.

قهرمان ووشوکار زنجانی با بیان اینکه از تمامی اساتیدی که در این مسیر همراه و راهنمای بنده بودند و مانند شمعی در تاریکی راه را برایم نمایان کردند، اظهار داشت: غفار امانی، میثم امانی، جواد حسنلویی و هادی اسلامی از مربیان خوب و توانمند استان زنجان هستند.

وی خاطرنشان کرد: از کسانی که به ووشو علاقمند هستند دعوت می‌کنم در انتخاب این ورزش بیشتر فکر کنند و اگر اهل هیجان هستند حتما یکبار این ورزش جذاب را امتحان کنند که مطمئنم بسیار لذت خواهند برد و حضورشان ادامه دار خواهد بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴