logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۸۶۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد:

رهاسازی 30 نفر از مصدومان توسط هلال‌احمر زنجان

رهاسازی-30-نفر-از-مصدومان-توسط-هلال‌احمر-زنجان-
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست سالجاری نجاتگران جمعیت هلال‌احمر این استان 30 مصدوم محبوس در خودورها را رهاسازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر استان زنجان، حکمت‌اله هاشمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت بیان شده 202 حادثه در سطح استان ثبت شده که از این تعداد 152 مورد جاده‌ای و مابقی نیز آتش سوزی و انفجار، جوی، کوهستان، صنعتی و کارگاهی، ساحلی و مفقودی بوده است.

بیشتر بخوانید

وی اذعان داشت: در این تعداد حوادث اتفاق افتاده، به 31 نفر از مصدومان امدادرسانی شده، 28 نفر نیز در صحنه حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: 29 نفر از مصدومان توسط عوامل امدادی هلال‌احمر استان به مراکز درمانی منتقل، 29 نفر به صورت سرپایی درمان شده و 30 نفر از هموطنان محبوس در خودروها رهاسازی شدند.

هاشمی خاطرنشان کرد: 401 تیم با یک هزار و 489 امدادگر و نجاتگر داوطلب در 202 حادثه برای هموطنان متاثر از حوادث خدمات امدادی ارائه داده‌اند.

وی تاکید کرد: برای امدادرسانی به مصدومان در حوادث بیان شده 65 دستگاه خودروی ست نجات و آمبولانس به‌کارگیری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در حوادث و سوانح برای دریافت خدمات امداد و نجات بدون محدودیت زمانی در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس برقرار کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر