logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۸۶۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر ستاد غدیر ماهنشان:

ماهنشان آماده برگزاری جشن غدیر است

ماهنشان-آماده-برگزاری-جشن-غدیر-است
دبیر ستاد غدیر ماهنشان با بیان اینکه شهر ماهنشان آماده برگزاری جشن عید غدیرخُم است گفت: برای این عید بزرگ برنامه‌های مفرح و شاد در نظر گرفته شده است.

عبدالله ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: شهر ماهنشان آماده برگزاری جشن عید غدیرخم است که برای این جشن برنامه‌های مفرح و شادی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

وی یادآور شد: از جمله برنامه‌هایی که این جشن را متمایز می‌کند اجرای موسیقی زنده (آشقی) خواهد بود.

دبیر ستاد غدیر ماهنشان با بیان اینکه طی سال‌های اخیر نیز برای این عید بزرگ برنامه‌های خاصی داشتیم مطرح کرد: جشن امسال پُربارتر از سال‌های قبل خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جهت پذیرایی از مهمانان در این جشن بزرگ ۳ هزار سیخ جوجه کباب طبخ می‌شود اظهار کرد: طبخ فلافل، شیرینی و چای نیز در این جشن توزیع خواهد شد.

ملکی عنوان کرد: از نهاد‌هایی که در این زمینه همکاری لازم را داشتند می‌توان اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، سپاه، کتابخانه عمومی شهر، فرهنگ و ارشاد، شبکه بهداشت و درمان را نام برد.

وی ابراز کرد: جشن بزرگ عید غدیر ساعت ۱۶ در محل بوستان شهدای خوشنام شهرستان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد غدیر ماهنشان با اشاره به اینکه ما باید این عید را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنیم گفت: عید غدیر بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عید ما است.

وی با توجه به اهمیت این روز گفت: انتساب امام علی (ع) به عنوان جانشین پیامبر، امامت را به وجود آورد و ادامه راه رسالت بود، واقعه غدیرخم، نقش سرنوشت‌سازی در تعیین مسیر آینده اسلام داشت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴