logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۸۶۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان خبر داد:

کشف کالای قاچاق ۱۷ ميليارد ریالی در زنجان

کشف-کالای-قاچاق-۱۷-ميليارد-ریالی-در-زنجان
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۱۷ ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريال انواع کالای قاچاق از دو کاميون باری و چهار دستگاه سواری شوتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از خبرگزاری پليس، حسين بدری با اعلام اين خبر اظهار کرد: در اجرای طرح تشديد مقابله با کالای‌قاچاق، ماموران پليس امنيت اقتصادی حين کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان زنجان از پنج دستگاه خودرو سواری شوتی و دو دستگاه کاميون باری انواع کالای قاچاق کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

وي با بيان اينکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضايی به محورهای مواصلاتی استان اعزام، خودروهای اعلامی را رويت و با دستور ايست آنها را متوقف کردند، تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای موصوف در مجموع ۳۴۹ هزار و ۱۲۰ نخ سيگارت خارجی، ۱۲ کيلوگرم تنباکو خارجی، ۲۰۶ هزار عدد انواع سرنگ و دستکش پزشکی، هشت هزار و ۴۹۰ عدد انواع مواد شوينده خارجی، ۲۴۴ بطری نوشابه خارجی، ۲۰۴ کيلوگرم شکلات صبحانه خارجی، ۹ تن الوار(چوب) فاقد مجوز و ۱۷ عدد جارو برقی خارجی قاچاق را کشف کردند. 

رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش کالاهاي مکشوفه را در مجموع ۱۷ ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريال برآورد کرده‌اند، گفت: در اين راستا هفت نفر دستگير و به همراه پرونده تعزيراتی به مراجع قضايی معرفی شدند. 

بدری در خاتمه خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با پديده شوم قاچاق از اولويت‌های پليس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك در اين زمينه، مراتب را به ستاد خبری پليس امنيت اقتصادی به شماره 096300 و يا مركز فوريت‌های پليسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر