logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۸۵۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت فناور آران زینو مهان مطرح کرد:

کیفیت روغن‌زیتون زنجان بالاتر از استاندارد اروپایی

کیفیت-روغن‌زیتون-زنجان-بالاتر-از-استاندارد-اروپایی-
مدیرعامل شرکت فناور آران زینو مهان گفت: در سال 1400 شاخص کیفی روغن‌زیتون را به حدود 260 ppm و در سال 1402 به 316 ppm رساندیم، این اتفاق سبب شد محصولی که تولید می‌شود بالاتر از استاندارد‌های اروپایی باشد.

مهدی شجاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه شرکت آران زینو در سال 1396 در قالب یک شرکت فناور وارد پارک علم و فناوری شد و به طور مستمر کار و فعالیت خود را ادامه می‌دهد، گفت: سالانه حدود 20 هزار لیتر محصول تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه این شرکت در حوزه روغن‌های گیاهی فعال است، افزود: روغن زیتون جزو اولویت‌های ما بوده و در سال 1394 روغن‌های زیتونی که در بازار کشور وجود داشت را از نظر پارامتر‌ها بررسی کردیم.

مدیرعامل شرکت فناور آران زینو مهان تصریح کرد: در سال 1400 شاخص کیفی روغن زیتون را به حدود 260 ppm و در سال 1402 به 316 ppm رساندیم، این اتفاق سبب شد محصولی که تولید می‌شود بالاتر از استاندارد‌های اروپایی باشد. 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دو کارگاه در استان زنجان مشغول به فعالیت هستند، اظهار کرد: سالانه حدود 20 هزار لیتر محصول تولید می‌شود و از دو ماه دیگر نیز به حدود 13 محصول افزایش پیدا خواهد کرد که از شاخص کیفی بالایی برخوردار است. 

شجاعی افزود: روغن‌های گیاهی اعم از روغن کنجد، کلزا، زیتون و ... بوده که بسیار با کیفیت است.

وی با اشاره به اینکه تولید روغن چند فاز دارد، خاطرنشان کرد: فاز اول آن که مردم به طور مستقیم با آن در ارتباط هستند، باغات موجود مانند باغ زیتون و مزارع کنجد و ... در سطح استان بوده و سنگینی کارهم به دوش کشاورزان است.

شجاعی گریزی به مسئله مشاوره زد و گفت: همواره مشاوره با کشاورزان انجام شده تا محصول خوب و مناسبی را ارائه دهند، دوره کاشت و داشت دوره‌ای است که کشاورز با آن مواجه است، به همین دلیل در این زمینه نیاز به کمک و مشاوره دارد تا بخشی از کار ارتقا یابد.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر