logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۸۵۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

پویش به عشق علی(ع) آغاز شد

پویش-به-عشق-علی(ع)-آغاز-شد
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: پویش مردمی «به عشق علی (ع)» با هدف ثبت‌نام از خیران برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان؛ روح‌اله صالحی ضمن تبریک دهه ولایت اظهار کرد: پویش «به عشق علی» به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود و به ویژه در عید سعید غدیر، برنامه‌های ویژه‌ای برای جذب حامیان ایتام پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس Ekram.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در این طرح ملی و خداپسندانه خیران به صورت داوطلبانه یاری می‌رسانند، تصریح کرد: حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقلی در حد توان متقبل می‌شوند.

وی افزود: مردم در این ایام می‌توانند به نیت امیرالمؤمنین مولا علی (ع) به انجام امور خیر اهتمام داشته باشند.

صالحی با تاکید بر اینکه اطعام روز عید غدیر خم بسیار مورد سفارش قرار گرفته است، عنوان کرد: یکی از امور خیر که می‌تواند در این ایام مورد توجه قرار گیرد اطعام مردم به ویژه نیازمندان است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴