logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۸۵۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه مطرح کرد:

تکمیل راه شهدای خدمت با حضور در انتخابات

تکمیل-راه-شهدای-خدمت-با-حضور-در-انتخابات-
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه جمعه هفته آینده روز انتخابات است، گفت: حماسه بدرقه شهدای خدمت، با حماسه حضور و رأی به کسی که مظهر شعارهای انقلاب اسلامی است، تکمیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در نماز جمعه این هفته سلطانیه گفت: حماسه بدرقه شهدای خدمت، با حماسه حضور و رأی به کسی که مظهر شعارهای انقلاب اسلامی است، تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه به مواضع و برنامه‌های کاندیداها دقت کنید و به کاندیدای انقلابی و قوی و کسی که به دشمن اعتماد ندارد، رأی دهید، افزود: عدم اعتماد به دشمن به معنای عدم مذاکره یا عدم تعامل نیست ولی حقیقتاً دشمن قابل اعتماد نیست و حتی بعد از دست دادن با دشمن باید انگشتان دست را شمرد. 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه دینی که مورد رضایت خداست دینی است که در قالب فرهنگ غدیر و امامت و ولایت باشد، افزود: غدیر که همان ولایت امیرالمؤمنین است، نسخه سعادت بخش بشریت است و لذا همه باید مُبلغ ولایت باشیم. 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه قوه قضائیه یکی از ارکان نظام اسلامی است، عنوان کرد: دفاع از حقوق فردی و اجتماعی، مبارزه با فساد، دفاع از کسی که حقش ضایع شده و رفتار همراه با عدالت به عنوان پناهگاه مردم از وظایف قوه قضائیه، دادگستری‌ها و دادگاه‌ها است.

وی با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: خانواده، مسئولان و همه مردم و نهادهای فرهنگی و آموزشی باید با آموزش و تربیت معنوی و غنی سازی اوقات فراغت از مبتلا شدن جوانان و نوجوانان به اعتیاد پیشگیری کنند. 

حسینی‌نسب با گرامیداشت روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی گفت: اگر بعد از صدها سال دین و ارزش‌ها باقی مانده و تداوم پیدا کرده به خاطر تبلیغات دینی و تلاش مبلغان دین است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر