logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۸۵۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

غدیر خم رویدادی جهانی است

غدیر-خم-رویدادی-جهانی-است
امام جمعه ایجرود گفت: غدیر خم، واقعه‌ای مهم و رویدادی جهانی، سرنوشت‌ساز، اثرگذار و تنها نسخه سعادت بشر است و فرهنگ آن باید بسط و گسترش پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت امام موسی‌ کاظم(ع) گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران، شیعه خانه اهل‌بیت عصمت و طهارت شده به برکت فرزندان این امام بزرگوار است. امام کاظم(ع) حیات نورانی خودشان را صرف طاغوت‌ستیزی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

وی اقتدار دیپلماسی ایران را میراث شهید آیت‌الله دکتر رئیسی دانسته و با اشاره به موضوع آزادی حمید نوری گفت: این شهروند ایرانی با طرح اتهامات واهی به‌دست منافقان توسط دستگاه قضایی سوئد بازداشت شده بود. دادگاه‌هایی که در این چند سال موضوع ایشان را رسیدگی می‌کردند حتی ابتدایی‌ترین اصول دادرسی را رعایت نمی‌کردند و محدودیت‌های زیادی برای او ایجاد کرده بودند اما سرانجام به تازگی به کشور بازگشت.

زرینه با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمعه آینده گفت: معجزه حضور مردم، بن‌بست‌شکن و افق‌گشاست. حضور آگاهانه و گسترده و مشارکت حداکثری و بالای مردم، موضوعی بسیار مهم است و هر یک رای که به داخل صندوق انداخته می‌شود در ارتقای امنیت، اقتدار، اعتبار و قدرت کشور موثر است. ان‌شاءالله مردم با حضور پُر رنگ و با شکوه خود در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح، مکمل حماسه بدرقه شهدای خدمت خواهند بود.

اشاره به روز اصناف، روز عزل بنی‌صدر از ریاست جمهوری، سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت، روز سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران توسط منافقین کور دل و روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی، از دیگر مطالب بیان شده توسط امام جمعه ایجرود بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر