logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۸۵۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد:

لزوم رعايت اخلاق نامزدهای انتخاباتی رياست جمهوری

لزوم-رعايت-اخلاق-نامزدهای-انتخاباتی-رياست-جمهوری
رئیس کل دادگستری استان زنجان به لزوم رعايت اخلاقی نامزدهای انتخاباتی رياست جمهوری اشاره کرد و گفت: طبق قانون تخلفات احتمالی رصد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» حجت‌الاسلام علي فرجی برحق در خطبه‌های پیش از نماز جمعه‌ زنجان با تاکید براینکه تبعات ناشی این معضلات زیبنده طرفین دعوا و دستگاه قضائی استان نیست اظهار داشت: در این راستا با ترویج فرهنگ‌سازی  می‌توان مشکلات و معضلات را به حداقل کاهش داد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه کاهش جرایم از دستورات دین مبین اسلام است که تحقق این مهم نیازمند مشارکت همگان است افزود: بر اساس عمل به وظیفه دینی سوء استفاده‌ را به میزان زیادی کاهش می‌دهد.

فرجی برحق یکی از مشکلاتی دستگاه قضایی را  عدم آشنایی با عناوین و مسائل حقوقی و کیفری اعلام کرد و گفت: در این راستا ۲۵۷ مورد معرفی وکیل در استان ثبت شده است.

وی اضافه کرد: مسئولان دستگاه قضائی استان به‌صورت مرتب با مردم در ارتباط بودند و همین حضور بین مردم موجب حل شدن بسیاری از مشکلات مردم شد.

 رئیس دادگستری استان زنجان یکی از مشکلات کنونی در شهر زنجان را وجود معتادان متجاهر عنوان عنوان کرد و گفت: وجود این معتادان علاوه بر افزایش جرایم مختلف چهره شهر را ناخوشایند کرده  است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: در این راستا طی برنامه‌ریزی‌ها تا دو ماه آینده کمپ ماده ۱۶ برای معتادین افتتاح خواهد شد که هم نگهداری و هم اشتغال معتادین را در پی خواهد داشت.

وی به اقدامات انجام گرفته و نتایج مثبت آن در دادگستری استان اشاره کرد و گفت: با کارهای انجام گرفته در موضوع جلوگیری از اطاله دادرسی در جایگاه پنج استان برتر کشور قرار گرفتیم.

وی به حضور مسئولان قضایی در بین مردم اشاره  کرد و گفت: حضور در مساجد شهر از جمله برنامه‌های سالیانه است که بخش عمده آن رفع مشکلات در مناطق کم برخوردار بوده است.

فرجی برحق به انتخابات در پیش روی اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در این رخداد مهم‌ اهمیت بسزایی دارد که امیدواریم با انتخاب خود سکاندار اداره کشور را به او بسپارند.

وی به لزوم رعايت اخلاقی نامزدهای انتخاباتی رياست جمهوری اشاره و خاطر نشان کرد: طبق قانون تخلفات احتمالی رصد می‌شود.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴