logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۸۵۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

مشارکت در انتخابات اعتبار کشور را نشان می‌دهد

مشارکت-در-انتخابات-اعتبار-کشور-را-نشان-می‌دهد
امام جمعه ماهنشان گفت: مشارکت بیشتر در انتخابات اعتبار کشور را بالا خواهد برد، تحول در مدیریت از بزرگ‌ترین محسنات انتخابات است و جامعه را از رکود نجات می‌دهد، حضور بیشتر مردم مانع تعرض دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ماهنشان گفت: مشارکت بیشتر در انتخابات اعتبار کشور را بالا خواهد برد، تحول در مدیریت از بزرگ‌ترین محسنات انتخابات است و جامعه را از رکود نجات می‌دهد، حضور بیشتر مردم مانع تعرض دشمن است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در انتخاب اصلح رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی تراز کامل است گفت: خدمت به مردم، مدیریت، تدبیر و سیاست‌ورزی و سایر ویژگی‌های ارزنده باید ملاک انتخاب باشد.

امام جمعه ماهنشان عنوان کرد: کاندیداها و طرفدارانشان باید خودشان را مقید به اخلاق و تقوای سیاسی بدانند و باب تهمت و افترا و دروغ و تخریب را باز نکنند‌.

 وی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مطرح کرد: همگی از فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری تبعیت کنید که فرمودند لجن‌پراکنی نکنید.

علی‌اکبری با اشاره به اینکه اقدام کشور کانادا در تروریستی اعلام کردن سپاه یک حرکت ناقض است گفت: حرکت غیرمسئولانه و تحریک‌آمیز و امتداد مسیر اشتباه ناقضان واقعی حقوق بشر است.

وی گفت: افزایش سطح و دامنه اقتدار این نیروی پرافتخار برآمده از متن ملت ایران ندارد و ما از سپاه عزیزمان با قدرت دفاع می‌کنیم و  به آنان افتخار می‌کنیم.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه نباید از حال مردم مظلوم غزه و فلسطین غافل شویم گفت: بیش از ۴۰ روز است که عملیات زمینی ارتش اشغالگر در رفح جنوبی‌ترین منطقه آغاز شده است.

وی ادامه داد: تهدید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه تعداد ۱۰۰ هزار رزمنده آماده جانبازی است و در هوا و زمین و دریا بی‌هیچ محدودیتی خواهند جنگید.

 علی‌اکبری با اشاره به اینکه از ارکان مهم و کلیدی تبلیغ، شناخت مخاطب است گفت: توجه به زمینه، ظرفیت، استعداد، علاقه، سلیقه و نیاز تبلیغی از موارد مهم در این زمینه است.

 وی ابراز کرد: ما از مسئولان قضایی استان و کشور می‌خواهیم تا دادسرا را در کنار دادگستری کما فی‌السابق دایر کنند.

 امام جمعه ماهنشان عنوان کرد: هیچ کشوری بدون اطمینان از داشتن آب نمی‌تواند ثبات اقتصادی اجتماعی و سیاسی خود را حفظ کند.

وی با اشاره به تنش‌های آبی فعلی در شهرستان گفت: بحران‌های آینده شهرستان با ادامه روند موجود قابل پیش‌بینی خواهد بود.

 علی‌اکبری بیان کرد: پرداختن به مسئله آب در شهرستان ماهنشان باید در صدر برنامه‌های قرار گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: از برداشت‌های غیر مجاز بدون هیچ مماشاتی جلوگیری شود و از هدر رفت آب‌ها ممانعت ایجاد شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر