logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۸۵۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو هیأت علمی دانشگاه زنجان:

بدون جناح سیاسی باید انتخاب اصلح داشته باشیم+فیلم

بدون-جناح-سیاسی-باید-انتخاب-اصلح-داشته-باشیم+فیلم
عضو هیأت علمی دانشگاه زنجان گفت: خط قرمز ما، رهبری است و اگر کاندیدایی اصل ولایت فقیه را زیر سوال ببرد، از نظر ما قطعا مطرود خواهد بود. با این شرایط بدون جناح سیاسی باید انتخاب اصلح داشته باشیم.

 رهام شرف در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان این که شرایط اقتصادی کنونی سخت است و مشکلاتی همراه دارد، گفت: اما این مسئله نباید باعث شود تا فضای یأس و ناامیدی در کشور حاکم شود و باید از بین گزینه‌های موجود، گزینه‌ای را انتخاب کنیم که به ایده‌های ما نزدیک‌تر باشد و تحولی در وضعیت موجود ایجاد کند و کارآمد باشد.

بیشتر بخوانید

 وی در مورد خصوص انتخاب اصلح افزود: اولویت را روی جناح سیاسی نباید گذاشت و حفظ نظام از واجبات است و همچنین فرد منتخب باید تغییر مثبتی در شرایط اقتصادی، سیاسی ایجاد کند.

 عضو هیأت علمی دانشگاه زنجان در ادامه گفت: خط قرمز همه‌ ما، رهبری است و اگر کاندیدایی اصل ولایت فقیه را زیر سوال ببرد، از نظر ما قطعا مطرود خواهد بود اما تا به اینجا و با توجه به صحبت‌های و مناظره‌ای که داشتند، همگی به اصل ولایت فقیه و رهبری ارادت دارند و باید به مسائل دیگری هم توجه کنیم تا ببینیم کدام کارآمدتر است.

 وی در رابطه با توجه به جامعه‌ نخبگان مطرح کرد: در دهه اخیر علی‌رغم تاکید مقام معظم رهبری که باید به قشر نخبگان توجه شود، متاسفانه توجهی نشده و امید است رئیس جمهور جدید این مسئله را مدنظر داشته باشد، چراکه تا زمانی که دانشگاه اصلاح نشود، کشور اصلاح نمی‌شود.

 الهه اله‌وردی

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴