logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۸۵۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

بزرگداشت مسئله غدیر نیاز به فرهنگ‌سازی دارد

بزرگداشت-مسئله-غدیر-نیاز-به-فرهنگ‌سازی-دارد-
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بزرگداشت مسئله غدیر نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و مردم‌ با اعتقاد خود پای کار هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» حجت‌الاسلام علی یوسفی در نشست خبری که به مناسبت تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه ترویج مسئله غدیر در جامعه امری مهم است اظهار کرد: که با تمام توان و قوا در سال‌های متوالی در بین آحاد مردم بوده و رواج داشته است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر حضور و فعال کردن حلقه‌های میانی بین مردم امری ضروری و جزو برنامه سازمان تبلیغات محسوب می‌شود ابراز کرد: از اقدامات مهم دیگر سازمان تبلیغات اسلامی تقویت تشکل‌های قرآنی و فعالیت در بین مردم از جمله بخش‌های مربوطه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: تبلیغ تشکل‌های قرآنی در مساجد یکی دیگر از ماموریت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های موجود در این امر است.

یوسفی ابراز کرد: در استان زنجان نیز پیگیری امور نتایج خوبی داشته است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده وقت و انرژی صرف شده جهت تقویت و گسترش حوزه تربیتی و اخلاقی در بین نوجوانان و نسل جدید انقلاب است.

وی گفت: مهمترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی سوق دادن نسل جدید به سمت معارف الهی و انقلاب است که جزو اصلی‌ترین موضوعات مورد بحث است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: در همگانی کردن رویدادها مردم باید پای کار باشند و در بحث غدیر باید سعی شود عید غدیر را به سمت ماه محرم بکشانیم و طبق اعتقادات قوی مردم که خود را موظف می‌دانند حرمت ماه محرم را بدانند.

وی اضافه کرد: باید توجه کرد در زمینه بزرگداشت مسئله غدیر نیاز به فرهنگ‌سازی است و مردم‌ با اعتقاد خود پای کار هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: آنچه که نیاز است بستر و ظرفیت‌سازی است و نیاز است مردم، خود در صحنه باشند تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر