logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۸۵۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس گروه پژوهش دانشگاه فنی قائم زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

بی‌اخلاقی همراهان کاندیداها در شأن ملت ایران نیست

بی‌اخلاقی-همراهان-کاندیداها-در-شأن-ملت-ایران-نیست
رئیس گروه پژوهش، فناوری، کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشکده فنی و حرفه‌ای قائم زنجان گفت: رفتار زشت و زننده همراه یکی از نامزدهای انتخابات در برنامه گفتگوی فرهنگی تلوزیونی در شأن ملت ایران که اسوه فرهنگ غنی در جهان هستند، نبود.

شهرام اسکندری‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه توهین و حرکت‌های چاله‌میدانی که مشاوره یکی از نامزدهای انتخاباتی در برنامه زنده تلویزیونی انجام داد جای شرمندگی دارد اظهار کرد: به دور از جهت گیری‌های سیاسی و اهداف آن هر نامزد انتخاباتی باید اخلاق‌مدار باشند و توهین و اهانت در مناظرات را برای خود کسر شأن بدانند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه قطع هماهنگی‌هایی با کارشناسان دعوت شده در برنامه باید صورت گیرد اضافه کرد: فراموش نشود برنامه مناظره انتخاباتی را کل جهان مشاهده می‌کنند و مصداق این حرکت‌ها در برنامه تلویزیونی درست نیست.

 

رئیس گروه پژوهش، فناوری، کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشکده فنی و حرفه‌ای قائم زنجان عنوان کرد: مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‌های خود نسبت به اتحاد در جامعه تاکید داشتند و فرمودند؛ نامزدهای انتخاباتی مراقب رفتار و صحبت خود در مناظران باشند و آن را سبک نشمارند و مناظرات تلویزیونی و یا میزگزدهای کارشناسی جای حرکت‌های چاله میدانی نیست.

اسکندری‌پور افزود: برنامه‌های زنده پخش بین‌المللی دارد و نباید فراموش کرد که نامزدهای انتخاباتی قرار است یک کشور را مدیریت کند و انجام چنین حرکات زننده و زشتی در برنامه زنده نشان بی‌فرهنگی است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم رفتار زننده فرد مذکور در مناظرات را مورد بررسی قرار دهیم در شأن ملت ایران که اسوه فرهنگ غنی در جهان است، جایز نیست.

رئیس گروه پژوهش دفتر سازمان صنعت دانشگاه فنی قائم زنجان ادامه داد: به نمایش گذاشتن رفتارهای نادرست در برنامه زنده سوژه دست دشمنان است و جو انتخابات را مخدوش می‌کند‌.

اسکندری‌پور ابراز کرد: همه نامزدها و مشاوران آن‌ها باید به تمام نکاتی که مقام‌ معظم رهبری درباره انتخابات و اخلاق‌مداری ایراد فرمودند توجه و عمل کنند. 

وی افزود: تمام مناظرات بین نامزدهای انتخاباتی باید طبق اصول و قواعد باشد و توهین و لجن‌پراکنی ممانعت شود.

رئیس گروه پژوهش دفتر سازمان صنعت دانشگاه فنی قائم زنجان گفت: انتظار داریم مشاوره نامزد انتخاباتی مذکور در پخش زنده حضور یابد و از مقام معظم رهبری و مردم کشور به خاطر رفتار زشت خود عذر خواهی کند و تعهد دهند که چنین رفتارهای زشتی تکرار نشود.

اسکندری‌پور ابراز کرد: مردم همیشه در صحنه انقلاب هرگز این رفتارها را تائید نمی‌کنند و دوستار آن نیستند. چنین رفتارهایی بیانگر شخصیت فرد است کسی که بر سر یک مسئله در هم ریخته و آشفته می‌شود فردا چگونه کشور را مدیریت خواهد کرد.

وی عنوان کرد: پرت کردن میکروفن جهت اعتراض به صحبت‌ها از جانب یک دکتری کارشناس اصلا مناسب نیست.

رئیس گروه پژوهش دفتر سازمان صنعت دانشگاه فنی قائم زنجان گفت: نقد و ارزیابی عملکردها در مناظرات اصولی و مناسب است و شناسايی نقاط قوت و ضعف طرفین باعث پیشرفت و رشد کشور خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴