logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۸۵۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد:

راهپیمایی مردم زنجان بعد از اقامه نماز جمعه

راهپیمایی-مردم-زنجان-بعد-از-اقامه-نماز-جمعه
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از راهپیمایی نماز گزاران زنجانی بعد از اقامه نماز جمعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از « نه وار نیوز» حجت الاسلام علی ناصر اظهار کرد: در راستای محکومیت کشتار وحشیانه مردم مظلوم و مقتدر غزه و رفح توسط رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و همچنین حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت مراسم راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: به دستور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکز و فرمایشات رهبر معظم انقلاب راهپیمایی انزجار از رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی و حمایت از مردم مظلوم غزه ادامه‌دار خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مراسم راهپیمائی در سراسر استان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم علاوه بر شهرهای استان در شهر زنجان بعد از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلی تا میدان رسل برگزار خواهد شد.

ناصر خاطرنشان کرد: این هفته نمازگزاران زنجانی با شعار علیه استکبار جهانی آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل، انگلیس و همه جنایتکاران جهان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، غزه و انصارالله یمن در راهپیمایی حضور خواهند داشت.

وی در پایان یادآور شد: وعده دیدار روز جمعه یکم تیر ماه بعد از اقامه نماز جمعه مصلای خاتم الانبیاء(ص) به سمت میدان رسل است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر