logo
امروز : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۸۵۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداری و مالی شهرداری زنجان:

پروژه شهیدان کریمی زنجان مشکل اعتباری ندارد

پروژه-شهیدان-کریمی-زنجان-مشکل-اعتباری-ندارد
‍معاون اداری و مالی شهرداری زنجان با بیان اینکه مشکلی در تامین اعتبار پروژه شهیدان کریمی و بوستان هاشمی‌نژاد نداریم گفت: در تزریق اعتبارات به پروژه‌های شهری مشکلی وجود ندارد.‍

حسن عیوض‌زاده در گفتگو با خبرنگار «موج‌رسا» با اشاره به موضوع پرداختی اعتبارات به پروژه‌های شهری زنجان اظهار کرد: مشکلی در تزریق اعتبارات به پروژه‌های شهری نداریم.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید براینکه هیچ کدام از پروژه‌های شهری زنجان مشکل مالی ندارند ابراز کرد: پروژه‌‌های بزرگ شهیدان کریمی و بوستان هاشمی‌نژاد نیز مشکلی در تامین اعتبار ندارد.

معاون اداری و مالی شهرداری زنجان با تاکید براینکه هیچ پروژه‌ای در زنجان به خاطر مشکلات مالی تعطیل نشده است ادامه داد: اگر پروژه‌ای هم تعطیل شده باشد قطعا به خاطر مشکلات فنی بوده و به لحاظ مالی مشکلی در پرداخت‌ها نداریم.

وی با تاکید براینکه پرداخت مالی پروژه‌ها براساس پیشرفت فیزیکی انجام می‌شود ادامه داد: همچنین پرداخت‌ها به موضوع زمان‌بندی پروژه‌ها ارتباطی ندارند.

عیوض‌زاده با بیان اینکه بخشی از پرداخت مالی پروژه شهیدان کریمی و بوستان شهید هاشمی‌نژاد به صورت غیر نقدی و بخشی نیز به صورت نقدی انجام می‌شود افزود: تزریق اعتبارات برای این پروژه‌ها 70 درصد غیر نقدی بوده و 30 درصد نقدی است که با دریافت صورت وضعیت به صورت مرتب پرداخت نقدی انجام می‌شود.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر