logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۸۵۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

انتخاب اصلح با بصیرت و آگاهی محقق می‌شود

انتخاب-اصلح-با-بصیرت-و-آگاهی-محقق-می‌شود-
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، گفت: ما وظیفه‌ ویژه داریم تا با بصیرت و آگاهی تحقیق کنیم و رأی دادن را در همه‌ جا تبلیغ کنیم و انتخاب اصلح داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» سید شمس‌الدین موسوی، شامگاه دیروز با حضور در مراسم یادواره‌ی شهدای سادات استان زنجان، با اشاره به فرمایش‌ امام(ره) که فرمودند شهدا نورند، گفت: با حضور خانواده‌های شهدای سادات، این یادواره نورانی‌تر شدند.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه با بیان این که در ماه ذی‌الحجه قرار داریم گفت: ماه ذی‌الحجه، ماه قربانی شدن اسماعیل، عزم به قربانگاه کردن حسین (ع) و ماه به خانه‌ی علی (ع) رفتن فاطمه (س) است که ماه ویژه‌ای است و جلوه‌ی خاصی دارد.  

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، در رابطه با انتخابات افزود: برهه‌ی انتخابات، برهه‌ی حساسی است؛ بزرگوارانی که در این دوره کاندیدای ریاست جمهوری شدند، با وجود سوابق حضور در جبهه و جنگ اما به خاطر یک رأی و به دست آوردن ریاست جمهوری، طعنه‌هایی به خانواده‌ی شهدا می‌زنند و حتی خدمات شهید رئیسی را زیر سوال می‌برند.  

وی در ادامه به سه ویژگی شهدا که شامل عبودیت، رضایت‌مندی و شفاعت است، اشاره کرد و گفت: این خون‌های ریخته شده‌ شهدا و آغاز نهضت، شیعه را از غربت ۱۴۰۰ ساله نجات داد که امروزه شیعه در دنیا سربلند است.  

وی افزود: امروزه رژیم صهیونیستی آدم و کودک می‌کشد تا زنده بماند اما نمی‌تواند. ظلم و کفر با هر شکلی پایدار نخواهد ماند و این ظلم باعث آگاهی مردم در تمام دنیا نسبت به جنایات رژیم صهیونستی شده است.  

موسوی در آخر با توجه به صحبت‌های رهبر انقلاب در رابطه با مشارکت حداکثری در انتخابات ذکر کرد: امروزه ما وظیفه‌ ویژه داریم تا با بصیرت و آگاهی تحقیق کنیم و رأی دادن را در همه‌جا تبلیغ کنیم و انتخاب اصلح داشته باشیم؛ زیرا این نظام، حاصل خون ۲۲۰ هزار شهید است که اکنون ما میراث‌دار آن‌ها هستیم. 

الهه اله‌وردی

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر