logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۸۵۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان:

غدیر، نام یک تفکر است

غدیر،-نام-یک-تفکر-است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان گفت: غدیر نام یک سرزمین نیست بلکه نام یک تفکر و خطی برای تداوم خط نبوت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» حجت‌الاسلام روح‌الله رحمانی در جمع خواهران هیأتی ماهنشان گفت: غدیر نام یک سرزمین نیست بلکه نام یک تفکر و خطی برای تداوم خط نبوت است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: غدیر چشمه‌ای است که تا پایان عمر هستی خواهد جوشید و وجود آن تداوم خط رسالت و نبوت است و بیان کننده این است که برای دفاع از ولایت نباید از کسی ترسی داشت چرا که خداوند پشت و پناه تو است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان با بیان اینکه غدیر نتیجه ۲۳ رسالت پیامبری است که رب‌النوع همه انبیاء الهی است گفت: پیامبر در جایی این ابلاغ را انجام دادند که حجاج در آن در نقش خبرنگار در نشر آن بودند.

وی ابراز کرد: حضرت علی (ع) شجاع‌ترین، با ایمان‌ترین فرد بعد از پیامبر (ص) بود و تنها کسی بود بعد پیامبر می‌توانست ایفای نقش کند.

رحمانی مطرح کرد: ما باید در انتخاب خود دقت کنیم و برای پشتیبانی از حکومت باید میزان حضور حداکثری باشد.

وی با اشاره به اینکه همه ما مسئول هستیم گفت: نظام ما یک نعمت الهی است و نظام جمهوری اسلامی به دنبال تمدن‌سازی حکومت امام زمان (عج) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان ابراز کرد: اکنون عملیات وعده صادق نیز در حال تکمیل است و این عملیات باید توسط مردم به سر انجام برسد.

وی تاکید کرد: مهم است چه شخصی رئیس جمهور شود، کسی که پشت ولایت و رهبری است یا شخصی که تابع غرب است.

رحمانی با بیان اینکه ما نباید خدمات رئیس جمهور شهید را فراموش کنیم خاطر نشان کرد: بلکه باید کسی را انتخاب کنیم که به ایشان نزدیک باشد و آرمان‌های ایشان و امام خمینی را دنبال کند.

وی تاکید کرد: واقعه غدیر به ما می‌آموزد که در مبارزه کوتاهی نکنیم، چرا که کوتاهی در این امور زمینه ایجاد واقعه‌هایی نظیر عاشور را رقم خواهد زد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴