logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۸۵۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان زنجان:

رتبه‌بندی معلمان جزو اولویت‌ها است

رتبه‌بندی-معلمان-جزو-اولویت‌ها-است
مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه دولت مردم محور پیگیر اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان است، گفت: آموزش و پرورش استان زنجان به صورت جدی مصمم به اجرای این موضوع است.

سیدجواد موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه موضوع رتبه‌بندی معلمان در دستور کار قرار گرفته است و به صورت جدی پیگیر آن هستیم، گفت: این کار در راستای تقویت اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان و همچنین جلب رضایت این قشر فداکار و توانمند است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: توسعه جامعه وابسته به نظام آموزشی بوده و هر چقدر این نظام را تقویت کنیم همان اندازه شاهد رشد و پیشرفت کشور خواهیم بود.

مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه تمام کارکنان آموزش و پرورش که در گروه آموزشی هستند مشمول این بخشنامه می‌شوند، عنوان کرد: افرادی که در رشته شغلی معلمی، آموزگاری و دبیری هستند شامل این موضوع هستند و سایر کارکنان خدمات و اداری مشمول این قانون نمی‌شوند.

وی ادامه داد: با نظارت اداره استخدامی، سازمان برنامه و بودجه و تیم اجرایی در سامانه شاهد افزایش رتبه بودیم که ۱۴ هزار و ۳۰۰ نفر مدارک خود را بارگذاری کردند.

موسوی خاطرنشان کرد: در بخش بازنشستگان نیز کمک و راهنمایی شده تا آن‌ها هم مدارک خود را بارگذاری کرده تا بتوانند بالاترین رتبه استحقاقی خود را کسب کنند.

وی با بیان اینکه این فرآیند از ۲۰ خرداد تا ۲۰ تیر ماه ادامه خواهد داشت و پرونده این نفرات مورد پیگیری و تایید قرار می‌گیرد و زمان‌بر است، افزود: هر شخص بر اساس مدارکی که ارائه می‌دهد ارزشیابی شده و رتبه‌بندی می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر