logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۸۵۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان خبر داد:

ذبح ۲۸ راس گوسفند در عید قربان

ذبح-۲۸-راس-گوسفند-در-عید-قربان
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان با بیان اینکه ۲۸ راس گوسفند در شهرستان ماهنشان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) ذبح شد گفت: این دام‌ها پس از قطعه‌بندی بین اقشار نیازمند تقسیم شدند.

معصومه ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: ۲۸ رأس قربانی به ارزش ریالی ۵۱۵ میلیون ریال در قربانگاه ابراهیمی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان ذبح شد.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: دام‌ها پس از ذبح و قطعه‌بندی توسط اعضا کمیته امداد در بین اقشار نیازمند شهرستان ماهنشان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان یادآور شد: پویش نذر و قربانی با هدف مردمی نمودن حمایت‌های این نهاد و با کمک‌های خیرین و نیکوکاران شهرستانی و حامیان طرح اکرام در کمیته امداد شهرستان ماهنشان و بخش انگوران و ۱۰ مرکز نیکوکاری شهرستان انجام پذیرفت.

این مسئول تصریح کرد: مراسم ذبح قربانی با حضور امام جمعه شهرهای ماهنشان و دندی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان این شهر برگزار شد.

 ملکی خاطرنشان کرد: ذبح و بسته‌بندی گوشت‌ها با نظارت و تایید دامپزشکی شهرستان صورت گرفت.

وی با اشاره به اجرای پویش نذر قربانی بیان کرد: توزیع گوشت قربانی با الویت خانواده‌های نیازمند و در مناطق محروم انجام شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان عنوان کرد: ما در تلاش هستیم تا در سال آینده با کمک خیرین و نیکوکاران تعداد قربانی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر