logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۸۵۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر ستاد بنیاد غدیر خدابنده خبر داد:

تخفیف صدور پروانه ساختمانی در خدابنده

تخفیف-صدور-پروانه-ساختمانی-در-خدابنده
دبیر ستاد بنیاد غدیر خدابنده با اشاره به اینکه ۲۰ درصد تخفیف در صدور پروانه ساختمانی به مناسبت دهه ولایت در خدابنده ارائه می‌شود گفت: تخفیف در فروش به مناسبت عید غدیر توسط اتاق اصناف و با هماهنگی اتحادیه‌ها انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از نسیم اشراق، حجت‌الاسلام علی موسوی با تبریک دهه مبارک امامت و ولایت اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت، برنامه‌های مختلف و متنوعی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه فضاسازی و تزئین شهر برای دهه امامت و ولایت توسط شهرداری انجام شده است افزود: دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و سادات، تهیه کلیپ با موضوع غدیر و پخش از تلویزیون شهری در طول دهه محقق می‌شود.

دبیر ستاد بنیاد غدیر شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه ۲۰ درصد تخفیف در صدور پروانه ساختمانی به مناسبت دهه امامت و ولایت ارائه می‌شود گفت: تخفیف در فروش به مناسبت عید غدیر توسط اتاق اصناف و با هماهنگی اتحادیه‌ها انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسمات و جشن عید غدیر در پارک و بوستان‌ها توسط بسیج خواهران و همچنین مراسم جشن در شب عید غدیر در محوطه حرم حضرت قیدارنبی توسط اداره اوقاف و همچنین برگزار می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: اطعام علوی، اهداء جوایز به مبلغ 50 میلیون ریال توسط ستاد غدیر و برگزاری مراسم جشن و سخنرانی با موضوع غدیر و با محوریت نهج البلاغه هر شب در یک مسجد شهرستان محقق می‌شود.

وی با بیان راه اندازی اردوی جهادی غدیر و پویش هر خانه یک پرچم اضافه کرد: تزئین کردن فضای محل ادارات برای دهه امامت و ولایت توسط ادارات شهرستان انجام می‌شود.

دبیر ستاد بنیاد غدیر شهرستان خدابنده ادامه داد: اجرای جشن در هر روستا به مناسبت عید غدیر و برگزاری کاروان شادی غدیر عصر روز عید غدیر از میدان امام حسین تا حرم حضرت قیدارنبی (ع)شهر قیدار از دیگر برنامه‌ها است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه غدیر شناسی در فضای مجازی و تبیین غدیر توسط اساتید حوزه علمیه خواهران در مجالس خانگی گفت: تهیه جوایز جشن غدیر به تعداد پنجودستگاه دوچرخه، اجرای برنامه و مسابقه توسط بسیج طلاب و حوزه علمیه خواهران در روستای شیخلر انجام خواهد شد.

موسوی ادامه داد: تبیین نقش ولایت علوی و خنثی سازی توطئه دشمنان در تحریف شخصیت رهبر انقلاب در فضای مجازی محقق خواهد شد.

وی با بیان برگزاری مسابقات ورزشی و مراسم تجلیل از ورزشکاران سادات و یک ورزشکار ملی در طول دهه ولایت افزود: تبیین غدیر در دو روستا و دو روضه خانگی در ایام دهه ولایت اجرا خواهد شد.

دبیر ستاد بنیاد غدیر شهرستان خدابنده ادامه داد: جشن بزرگ ۳ هزار نفری عید غدیر همراه با همایش اسباب‌بازی در سالن ورزشی شهید فهمیده قیدار با همراهی و کمک‌هزینه برای این مراسم توسط اداره اوقاف به مبلغ 5 میلیون ریال انجام می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر