logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۸۴۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

انتخابات، امتحان برای ملت ایران است

انتخابات،-امتحان-برای-ملت-ایران-است
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه انتخابات امتحان پیش‌روی ملت ایران است گفت: چشم تمام دنیا به انتخابات ایران و حضور ملت در انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز عید قربان گفت: انتخابات امتحان پیش‌روی ملت ایران است و چشم تمام دنیا به انتخابات ایران و حضور ملت در انتخابات است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند؛ انتخابات بسیار مهم است و در درجه اول نیز مشارکت بسیار با ارزش و مهم است.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات بیان کرد: تلاش کنید مشارکت افزایش پیدا کند، اگر مشارکت بیشتر باشد نشانه اتحاد است.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات به عنوان رکنی از مردم سالاری دینی همواره پدیده‌ای حائز اهمیت جدی است با توجه به شرایط کشور انتخابات هشتم تیر اهمیت مضاعف دارد

علی‌اکبری یادآور شد: از دلایل تاکید مقام معظم رهبری بر حضور این است که انتخابات و حضور تضمین ماندگاری اسلام، تداوم راه شهدای خدمت، حمایت از مقاومت و خنثی‌سازی جنگ ترکیبی است.

وی بیان کرد: امروزه دشمن با جنگ ترکیبی به میدان آمده و قصد آسیب‌زنی دارد و راه مقابله و خنثی‌سازی آن حضور در انتخابات است.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه دولت طی روزهای گذشته دولت سوئد مجبور شد حمید نوری شهروند ایرانی را که با شکایت اعضای سازمان منافقین بازداشت و به حبس ابد محکوم شده بود را آزاد کند.

وی گفت: دولت مذکور بیان کرده بود که هیچ کسی توانایی آزاد کردن این شهروند را ندارد، ولی با توانایی و فشار جمهوری اسلامی ایران، این شهروند آزاد شد که این مهم نشان از قدرت نظام و قدرت دیپلماسی ایران دارد.

علی‌اکبری خاطر نشان کرد: این جریان  نشان از این موضوع دارد که دولت‌های اروپایی زمانی که منافع آنان در میان باشد بر عهد و پیمان خود پایبند نیستند.

وی با بیان اینکه هفته پیش‌رو دهه کرامت است گفت: مقام معظم رهبری در این باره می‌فرمایند؛ تکریم غدیر تکریم اسلام است.

امام جمعه ماهنشان با توجه به ارزش دهه کرامت و عید غدیر یادآور شد: اگر در غدیر تمرکز و توجه می‌شد عاشورا به وجود نمی‌آمد.

وی بیان کرد: امید است مردم و مسئولان پای کار بیایند و جشن غدیر بسیار باشکوه و با عظمت برگزار شود.

علی‌اکبری با اشاره به اینکه یک وعده اطعام در غدیر برابر با یک میلیون است گفت: خواهران و برادران در حد وسع و توان خود به میدان بیایند و در بزرگداشت این روز عزیز تلاش کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر