logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۸۴۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود خبر داد:

اجرای روکش آسفالت آزادراه زنجان ـ تبریز

اجرای-روکش-آسفالت-آزادراه-زنجان-ـ-تبریز-
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: اجرای روکش آسفالت و لکه‌گیری اساسی در دو مقطع آزادراه زنجان ـ تبریز، به طول ۸.۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان آغاز شد.

میثم زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه عملیات آسفالت تراشی در فاز اول آزادراه زنجان ـ تبریز

بیشتر بخوانید

 در حد فاصل کیلومتر ۵۰۰+۷۲ تا ۷۷ آغاز شد اظهار کرد: با توجه به خرابی‌های سازه‌ای و سطحی در بسیاری از مقاطع این محور، این اقدام قطعا با انعکاس عکس‌العمل مثبت کاربران جاده مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امید است با درایت و تلاش مسئولان مربوطه شاهد اتفاقات مثبت دیگری در حوزه راهداری زنجانرود باشیم افزود: تلاش داریم این محور مهم از وضعیت بحرانی خارج گردد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود با اشاره به اینکه علاوه بر این رفع خاموشی سیستم روشنایی، برج‌های نوری و چراغ‌های چشمک‌زن نیز در حوزه راهداری زنجانرود در حال انجام است اذعان کرد: با توجه به اینکه این اداره در سطح استان از بیشترین سیستم روشنایی، برج‌های نوری و چراغ چشمک‌زن برخوردار بوده و با توجه به دارا بودن سیستم روشنایی ۱۶ کیلومتری، نیاز به رسیدگی، نظارت مستمر جهت رفع خاموشی‌های موجود است.

زارعی گفت: از اهداف این اداره رفع خاموشی سیستم روشنایی تا زیر ۱۰ درصد است که به همین دلیل، خاموشی سیستم روشنایی کیلومتر ۳۲ نیز با استفاده از کابل‌های هوایی و خودنگهدار رفع می‌شود.

وی ادامه داد: از مشکلات اصلی این محل، سرقت کابل مکرر و خاموشی چند ساله این نقطه مهم بود که با پیگیری‌های مستمر رفع شد.

رئیس راهداری و حمل نقل جاده‌ای زنجانرود اضافه کرد: از هموطنان و کاربران جاده‌ها خواهشمندیم که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در جهت سرقت تاسیسات جانبی راه‌ها، مراتب را سریعا با سامانه ۱۴۱ راهداری و حمل و نقل، پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

زارعی ادامه داد: تیغ‌زنی، تسطیح اساسی و قنوسازی در محور روستایی چرلانقوش به طول ۱۴ کیلومتر در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به نزولات سنگین جوی در ماه‌های اخیر و اجرای پروژه بهسازی این مسیر، تیغ‌زنی و تسطیح اساسی مسیر در حال انجام است ابراز کرد: خبر خوش اینکه، با تکمیل اجرای فاز اول به طول ۸.۲ کیلومتر تا پایان سال، اتفاق خوب و اقدامات قابل قبولی برای این مسیر رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز در سال جاری شاهد تیغ‌زنی، تسطیح اساسی و قنوسازی در محورهای روستایی خاکی از جمله ایلن گوکلر بودیم تصریح کرد: همزمان با اجرای این پروژه در مسیر روستایی چرلانقوش، حریم‌زنی و قنوسازی محورهای شریانی، اصلی، فرعی و سایر محورهای روستایی نیز در حال انجام است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر