logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۸۴۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف کشاورزی ماهنشان خبر داد:

صدور پروانه زراعت برای اراضی ماهنشان

صدور-پروانه-زراعت-برای-اراضی-ماهنشان
رئیس اتاق اصناف کشاورزی ماهنشان با بیان اینکه برای یک هزار و ۲۴۰ هکتار از اراضی ماهنشان پروانه زراعت صادر شده است گفت: تمامی اسناد صادر شده برای تضامین نیز مورد تایید قرار گرفته است.

فرهاد مصطفی‌نظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: برای یک هزار و ۲۴۰ هکتار از اراضی ماهنشان پروانه زراعت صادر شده است، برای باغات زیر 5 هزار متر شناسنامه و باغات بیش از 5 هزار متر نیز پروانه کشاورزی صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه پروانه و سند‌هایی که صادر می‌شوند مورد تایید وزارتخانه قرار گرفته است گفت: این اسناد در زمینه تضامین از جمله بانک‌ها، دادگستری و زمینه‌های دیگر می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی ماهنشان عنوان کرد: در زمینه زراعت نیز برای اراضی بالای ۱۰ هکتار پروانه فعالیت گندم و جو صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اسناد در کمترین زمان ممکن صادر می‌شوند گفت: این اسناد پس از تکمیل مدارک، تخمین مساحت زمین و هزینه طی  سه تا روز چهار صادر و در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

مصطفی‌نظری مطرح کرد: در اتاق اصناف کشاورزی پروانه‌ها در زمینه‌هایی مانند زراعت گندم و جو، باغات، شیلات، زنبورداری، دامداری صادر و در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تا به امروز ۸۴ پروانه باغات در مساحت ۷۵ هکتار نیز صادر شده است گفت: ۴۰ پرونده دیگر نیز در دست اقدام است و مراجعه کننده جهت دریافت پروانه افزایشی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر