logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۸۴۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه صائین‌قلعه:

برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز تبعیض‌آمیز نباشد

برخورد-با-ساخت-و-سازهای-غیرمجاز-تبعیض‌آمیز-نباشد
امام جمعه صائین‌قلعه گفت: گاهی شاهد تخریب آلونک افراد هستیم ولی در برابر ساخت و سازهای بزرگ و وسیع اقدام محسوسی نمی‌شود.

حجت‌الاسلام محمد نوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» ضمن تبریک سالروز تأسیس جهاد کشاورزی گفت: مسئولان در جهاد کشاورزی توجه داشته باشند که آن‌ها نماد یک نهاد مقدس هستند، مبادا خدای ناکرده رفتار ناشایست آنها مردم را به انقلاب بدبین کند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه همگی مدیون خون شهیدان مخصوصاً شهدای سنگرساز بی‌سنگر هستیم، گفت: آنچه قابل ذکر و موجب گلایه مردم است تبعیض در ارائه خدمات مانند توزیع کود و سایر نهاده‌ها و تبعیض در برخورد با تخلفات است. 

امام جمعه صائین‌قلعه افزود: گاهی شاهد تخریب آلونک افراد هستیم ولی در برابر ساخت و سازهای بزرگ و وسیع اقدام محسوسی نمی‌شود.

نوری در ادامه با اعتراض شدید نسبت به تصرف منابع طبیعی و کوه‌خواری خطاب به مسئولان مربوطه گفت: تا کی با مماشات و احیاناً برخی ملاحظات شاهد نابودی ثروت عمومی و خدادادی در عرصه منابع طبیعی باشیم.

وی تصریح کرد: در جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز اگر عدالت صورت بگیرد، نه تنها حمایت همگان را به همراه خواهد داشت بلکه باعث همکاری بیشتر مردم با مسئولان خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر