logo
امروز : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۸۴۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان خبر داد:

اجرای پویش «خطبه خوانی غدیر» در زنجان

اجرای-پویش-«خطبه-خوانی-غدیر»-در-زنجان-
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت از برگزاری پویش «خطبه خوانی غدیر» در کانون‌های مساجد استان زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» ، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، با اشاره به اینکه از عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم دهه امامت و ولایت نامگذاری شده‌ است، گفت: به همین مناسبت برنامه‌های متعددی در کانون‌های مساجد استان پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید

وی از برگزاری مسابقه صدای کتاب، با محوریت خطبه غدیر خم که شامل 11 بخش است خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل صدای خود (خواندن متن فارسی کامل خطبه غدیر) را با رعایت اصول فن بیان، وضوح و طنین صدا و بدون صدای زمینه بارگذاری کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه این پویش با موضوع دریافت خوانش متن فارسی خطبه غدیر که متن آن در 11 بخش در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری شده است؛ برگزار می‌شود، تصریح کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور می‌توانند با دریافت رایگان این متن از سامانه اقدام به خوانش و ارسال اثر خود کنند.

اسلامی با بیان اینکه آثار دریافت شده توسط داوران مورد بررسی قرار گرفته و به افراد برتر با قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود، افزود: آثار برتری که از قابلیت و کیفیت لازم برخوردار باشند با هماهنگی صاحب اثر تبدیل به کتاب صوتی خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه این مسابقه ويژه اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنری مساجد کشور است که از طریق سامانه آموزش الکترونیک ستاد در سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت بچه‌های مسجد در بازه زمانی 28 خرداد تا پایان تیرماه 1403 در این مسابقه شرکت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه مراسم جشن دهه امامت و ولایت در مساجد استان بالاخص در مناطق کوی فلسطین، کوی رضوان و کوی فاطمیه برگزار می‌شود، افزود: توزیع دعای قنوت نماز عید قربان و برگزاری دعای عرفه در مساجد استان زنجان از دیگر برنامه‌های ستاد کانون‌های مساجد در این دهه است که با همکاری بنیاد غدیر استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر