logo
امروز : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۸۴۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
گزارش تصویری؛

اجرای طرح رفع سد معبر در خرم‌دره

اجرای-طرح-رفع-سد-معبر-در-خرم‌دره-
شهردار خرمدره از رفع سد معبر و جمع‌آوری مزاحمت‌های شغلی خیابان صنعتگران خرم دره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» امیرهوشنگ نوری آرا با اشاره به اجرای طرح رفع سد معبر گفت: طرح ساماندهی اصناف و رفع سد معبر با استناد به تبصره ۲ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، با هدف صیانت از حقوق شهروندان و جلوگیری از بی‌انضباطی و هرج‌ومرج در معابر شهری اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در همین راستا با توجه به ابلاغ اخطاریه‌های عدم سد معبر توسط اصناف و تعمیرگاه‌های خودرو در‍خیابان صنعتگران توسط اجرائیات جمع‌آوری موانع در معبر انجام شد.

شهردار خرمدره همچنین در بازدید از پروژه جدول‌گذاری معابر  بابیان اینکه عملیات جدول‌گذاری سطح شهر از ضروریات و خدمات همیشگی شهرداری در فعالیت‌های عمرانی شهرداری است، گفت: عملیات جدول‌گذاری و ساماندهی جداول فرسوده یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و ارکان ساماندهی فضاهای شهری است.

نوری‌آرا یکی از اهداف جدول‌گذاری در سطح شهر را ساماندهی معابر و انهار سطح شهر، بهبود وضعیت جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها عنوان و تصریح کرد: ساماندهی جداول خیابان ۳۲متری رینگ دور شهر ما بین خیابان طالقانی تا خیابان مطهری در دستور کار شهرداری قرار دارد و امیدواریم با اتمام این پروژه مشکل آب‌های سطحی این محل و بوی نامطبوع که از فرسودگی جداول و نبود کانال آبرو ایجاد شده بود مرتفع شود.

وی اظهار امیدواری کرد: در تقاطع مسجد جامع و انتهای خیابان وصال با اجرای نهر ضمن روان‌سازی دفع آب‌های سطحی و حل این دست مشکلات با اجرای این طرح‌ها بتوانیم چهره زیباتری به سطح شهر بدهیم.

 

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر