logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۸۴۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

مشارکت حداکثری در انتخابات مطالبه نظام است

مشارکت-حداکثری-در-انتخابات-مطالبه-نظام-است
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، مطالبه و خواست نظام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران به تجربه موفق انتخابات مجلس شورای اسلامی و نقش پر رنگ حلقه‌های میانی و اشخاص تاثیرگذار در اقشار و اصناف مختلف اشاره کرد و گفت: هدف اصلی، زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری و در مرحله بعد، بیان شاخص‌های انتخاب اصلح بدون ورود در مصادیق است.

بیشتر بخوانید

رفیعی افزود: مشارکت حداکثری از طریق تبیین مبانی انقلاب اسلامی، دشمن شناسی، کارآمدی نظام و ایجاد امید و اعتماد و ارتقاء سرمایه اجتماعی محقق خواهد شد و این دقیقا نقطه مقابل تلاش شبانه روزی دشمنان و بدخواهان ملت ایران و به ویژه نظام سلطه است.

رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر لزوم تولید و انتشار محتوای خوب و امید بخش در راستای اهداف جهاد تبیین، خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی فرهنگی و اجتماعی و نیز دارندگان اقشار تاثیر گذار در جامعه شد

رفیعی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای از جمله مطالبات مهم مقام معظم رهبری است، افزود: این موضوع به تثبیت و تقویت اقتدار نظام اسلامی و قدرت ملی در سطح بین‌المللی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه تببین شاخص‌های انتخاب اصلح نیز باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: این شاخص‌ها از سوی مقام معظم رهبری بیان شده و باید برای گروه‌های هدف تبیین شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر