logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۸۴۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ابهر تاکید کرد:

رئیس جمهور منتخب انقلابی تمام عیار باشد

رئیس-جمهور-منتخب-انقلابی-تمام-عیار-باشد
امام جمعه ابهر گفت: رئیس جمهور بعدی همانند شهید آیت‌الله رئیسی انقلابی باشد و به جوانان برای حضور در عرصه‌های مختلف اعتماد کند.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: با توجه به اینکه کشور انتخابات ریاست جمهوری را پیشرو دارد، نامزدهای ریاست جمهوری باید طرح و برنامه ارائه دهند، در حال حاضر منطقه ما یک منطقه آشفته است و جهان امروز جهان آرامی نیست لذا به ثبات و امنیت نیازمندیم و باید طرح روشنی برای آن داشته باشیم همان‌طور که دولت سیزدهم داشت.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مسئله بعدی تلاش‌ برای ترمیم شکاف‌های سیاسی و اجتماعی است، گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ دشمن روی زخم می‌نشیند لذا همه ما باید تلاش کنیم از ایجاد دوقطبی و شکاف سیاسی جلوگیری کنیم و حواسمان باید به این مسئله باشد و دولت بعدی نیز مانند شهید جمهور که بسیار در این زمینه تلاش داشت، برنامه داشته باشد.

امام جمعه ابهر با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدها و بهار سیاسی در کشورمان متذکر شد: حضور باشکوه ما در این انتخابات باعث ناامیدی دشمنان شده نشان شکوه و اقتدار ماست.

وی با یادآوری اینکه به کاندیداها و طرفداران آنها توصیه می‌کنیم که از تخریب پرهیز کنند، اظهار کرد: تخریب دیگران منجر به تخریب خود کاندیدا می‌شود زیرا مردم ما آگاه هستند و رفتار کاندیداها را ملاک ارزیابی خود قرار می‌دهند.

مرادپور با تأکید بر اینکه کاندیداها باید سعی کنند به جای تخریب سایر رقبای خود از طرح‌ها و برنامه‌های خود برای مردم بگویند که این موضوع خوشایند مردم نیز است، افزود: در پیش گرفتن این رویه سبب می‌شود که مردم نیز انتخابی آگاهانه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های مساوی با پیروزی مردم و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: کاندیداهای انتخاباتی باید تلاش کنند از برنامه‌های انتخاباتی خود برای تبیین مشارکت حداکثری مردم استفاده کنند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه باید تلاش کنیم که فرد اصلح را انتخاب کنیم، عنوان کرد: در راستای انتخاب فرد اصلح بیانات مقام معظم رهبری بسیار راهگشا و کاربردی است.

 مرادپور با اشاره به برخی از ملاک‌هایی که مقام معظم رهبری عنوان کرده‌اند گفت: شهید آیت‌الله رئیسی تا بن دندان انقلابی بود و دارای ویژگی‌های برجسته فراوانی بود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب نیز همانند شهید رئیسی باید دارای ویژگی‌هایی باشد که مقام معظم رهبری اشاره دارند، ادامه داد: از مهم‌ترین این شاخصه‌ها می‌توان به قوی و کارآمد بودن، داشتن همت جهادی، خستگی‌ناپذیر بودن، حضور در بین مردم، دانا به نیازهای جامعه بودن داشتن، بصیرت هوشمند، با تدبیر با برنامه بودن، اهل اجرای عدالت و مبارزه با بی‌عدالتی، حرکت در جهت آرمان‌ها و پیشرفت کشور، پایبند به اقتصاد مقاومتی، استفاده از شیوه تبلیغاتی صحیح، پرهیز از اسراف، پرهیز از بداخلاقی‌های انتخابات، پایبندی به مبانی و ارزش‌های اسلام و انقلاب، خود را خدمتگزار مردم دانستن، ساده زیست و به دور بودن از اشرافی‌گری و استکبارستیزی اشاره کرد.

امام جمعه ابهر گفت: رئیس جمهور بعدی همانند شهید آیت‌الله رئیسی انقلابی باشد و به جوانان برای حضور در عرصه‌های مختلف اعتماد کند.

وی با تأکید بر اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای برای دشمنان ما معنادار است، ادامه داد: خوشبختانه جوانان ما نیز به خوبی به توطئه‌های دشمنان آگاه هستند و طی این برهه در فضای مجازی اقدامات تبیینی خوبی انجام داده‌اند.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان است متذکر شد: دشمنان ما در تلاش‌اند ملت ایران را از حضور در صحنه‌ها ناامید کنند اما مردم ما با حضور حماسی خود در انتخابات خط بطلانی بر توطئه‌های دشمن خواهند کشید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر